Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعریف و توصیف بی حد بارتومئو از مسی در آستانه توپ طلای ششم

© REUTERS / Arnd Wiegmannلیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به بهانه جشن 120 ساله گی این تیم در خصوص لیونل مسی ستاره تیمش و افتخارات بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتینک، روز دوشنبه مراسم اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن سال توسط نشریه فرانس فوتبال برگزار میشود و رسانه ها از شانس بالای مسی برای تصاحب این توپ سخن گفته اند.

Football Soccer - Barcelona v Leganes - Spanish La Liga Santander - Camp Nou stadium, Barcelona, Spain - 19/02/17 - Barcelona's Lionel Messi in action against Leganes' Dimitris Siovas. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی دورتموند: مهار مسی غیر ممکن است

مسی که در حال حاضر با هشت گل زده و پنج پاس گل بهترین بازیکن تیمش در لالیگا است و چهارشنبه شب نیز در رقابت های لیگ قهرمانان درخشش فوق العاده ای برابر دورتمند داشت در رقابت با فن دایک از لیورپول و رونالدو از یوونتوس بیشترین شانس را برای کسب این توپ طلا پس از 4 سال دوری دارد.

وی چندی پیش با وجود این که تنها با بارسا قهرمان لالیگا شد و عنوان بهترین گلزن رقابت های فوتبال باشگاهی را کسب کرد، از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و همچنین ششمین کفش طلایش را نیز تصاحب کرد.

به همین بهانه ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا پس از برگزاری جشن 120 ساله گی این تیم به تمجید از این ستاره 32 ساله پرداخت و در خصوص او و افتخاراتی که برای خودش و تیم کسب کرده است، صحبت کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص مسی گفت: بدون تردید مسی بهترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال است. او دنیای جدیدی را در فوتبال آغاز و معرفی کرده است. هیچ باشگاهی در دنیا به اندازه بارسا موفق نیست و هیچ بازیکنی به اندازه مسی. مسی شش کفش طلا و پنج توپ طلا دارد که این فوق العاده است.

مسی بازیکنی است که سرنوشت بازی را تغییر میدهد  لحظات باور نکردنی در مسابقه ایجاد میکند.

رئیس باشگاه بارسلونا در پایان گفت: مسی به ما کمک کرده تا در مقایسه به زمان های دیگر جهانی تر باشیم، ما با مسی دوران قدرتمندی را ایجاد کرده ایم و حضور مسی تیم ما دچار تحول شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала