Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان؛ صعود مقتدرانه بارسا و امیدواری چلسی و اینتر به صعود در هفته پایانی

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب دوم از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی و صعود با طعم صدرنشینی بارسلونا به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا و تداوم نتایج نامناسب لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در برابر ناپولی همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش اسپوتنیک، در شب دوم از هفته پنجم چمپیونس لیگ ۸ بازی برگزار شدکه صعود بارسلونا مهم‌ترین اتفاق این شب بود.

گروه E

تیم‌های لیورپول و ناپولی در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

در این دیدار دریس مرتنز در دقیقه ۲۱ برای تیم شهر ناپل و دژان لوورن در دقیقه ۶۵ برای سرخ‌های آنفیلد گل‌زنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه نیز ردبول سالزبورگ با نتیجه ۴-۱ خنک بلژیک را مغلوب کرد.

در این دیدار داکا دقیقه ۴۳، مینامینو دقیقه ۴۵، هوانگ هی چان دقیقه ۶۹ و ارلینگ هالاند در دقیقه ۸۷ برای سالزبورگ و ساماتا در دقیقه ۸۵ تک گل خنک را به ثمر رساند.

در جدول گروه E لیورپول با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم های ناپولی با ۹ و سالزبورگ با ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

گروه F

تیم‌های فوتبال بارسلونا و بوروسیا دورتموند در چهارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان در ورزشگاه نیوکمپ به تقابل هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳-۱ به سود میزبان به اتمام رسید.

در این دیدار لوئیز سوارز در دقیقه ۲۹، لیونل مسی در دقیقه ۳۳ و آنتوان گریزمن ۶۷ برای بلوگرانا و جیدون سانچو در دقیقه ۷۷ برای زنبور های وست‌فالن گلزنی کردند.

یکی از اتفاقات مهم این دیدار مصدومیت عثمان دمبله از ناحیه ران پای راست بود که جای خود را به گریزمن داد.

در دیگر دیدار گروه F تیم‌های فوتبال اینتر و اسلاویا پراگ در جمهوری چک به مصاف هم رفتند که با برد سه بر یک نراتزوری خاتمه یافت.

در این دیدار لائوتارو مارتینز در دقایق ۱۹ و ۸۸ و روملو لوکاکو در دقیقه ۸۱ برای اینتر و سوچک هم تک گل اسلاویا را در این دیدار به ثمر رساند.

در جدول گروه F بارسلونا با ۱۱ امتیاز صعود خود را به عنوان صدر نشین به دور بعد قطعی کرد و تیم های اینتر و دورتموند با ۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و شانس صعود دارند.

گروه G 

در ديداري كه از ساعت ٢٢:٢٥ به وقت كابل و از گروه هفتم رقابت ها ميان زنيت روسيه و ليون فرانسه برگزار شد، نماينده روسيه با نتيجه دو بر صفر ليون فرانسه را شكست داد تا براي صعود به مرحله يك هشتم نهايي رقابت ها شانس داشته باشد.

گل هاي زنيت را زيوبا در دقيقه ٤٢ و اوزدوئف در دقيقه ٨٤ به ثمر رساندند.

 در دیگر مسابقه گروه G  تیم‌های آربی لایپزیش و بنفیکا به جدال هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید.

در این دیدار لوئیز میگل آفونسو در دقیقه ۲۰ و کارلوس وینیسیوس در دقیقه ۵۹ برای بنفیکا و امیل فورسبرگ دو بار و در دقایق ۹۰ از روی نقطه پنالتی و ۹۶ برای لایپزیش گلزنی کرد.

در جدول گروه G لایپزیش با ۱۰ امتیاز صعودش را قطعی کرد و در هفته آخر رقابت بین زنیت و لیون هفت امتیازی خواهد بود، بنفیکا نیز با ۴ امتیاز چهارم است.

گروه H

در ادامه هفته پنجم رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا تيم هاي چلسي و والنسيا در ورزشگاه متسايا به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با تساوي ٢ بر ٢ دو تيم به كارش پايان داد.

در اين جدال ابتدا در دقيقه ٤٠ بازي كارلوس سولر از والنسيا حساب كار را يك بر صفر كرد، اما يك دقيقه بعد كواچيچ بازيكن كروات آبي هاي لندن بازي را به تساوي كشاند تا خوشحالي نماينده اسپانيا دوام زيادي نداشته باشد.

با شروع نيمه دوم هم اين چلسي بود كه به گل رسيد، اين بار در دقيقه ٥٠ كريستين پوليسيچ آمريكايي موفق شد دروازه حريف را باز كند تا تيم لمپارد از حريفش پيشي بگيرد.

در ادامه اين ديدار در دقيقه ٦٤ بازيكنان والنسيا صاحب يك ضربه پنالتي شدند كه دني پارخو اين پنالتي را خراب كرد تا چلسي كماكان تيم برتر ميدان باشد.

اما در نهايت در دقيقه ٨٢ اين ديدار دنيل واس پس از فشار زياد والنسيا موفق شد دروازه چلسي را باز كند تا كار دو تيم به تساوي كشيده شود.

 در دیگر دیدار این گروه آژاکس در خانه لیل فرانسه به برتری ۲-۰ دست یافت. در این دیدار حکیم زیاش در دقیقه ۲ و کوئینسی پرامس در دقیقه ۵۹ برای تیم هالندی گلزنی کردند.

در جدول این گروه آژاکس با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و چلسی و والنسیا به ترتیب با ۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند لیل نیز با ۱ امتیاز چهارم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала