اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی در پیوند بر استفاده جنسی کودکان در مکاتب لوگر

© Photo / commons.wikimedia.org اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی در پیوند بر استفاده جنسی کودکان در مکاتب لوگر
 اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی در پیوند بر استفاده جنسی کودکان در مکاتب لوگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریاست عمومی امنیت ملی: نشر گزارش تحقیقی آقای محمودی در مورد سوی استفاده جنسی از اطفال در یک تعداد مکاتب ولایت لوگر باعث اغتشاش افکار عامه، خطر برهم خوردن نظم و امن عامه و مواجه شدن چندین تن به تهدیدات جدی امنیتی گردید.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است که پس از نشر گزارش تهدیدات جدی متوجه آقای محمودی و همکار شان گردید، به همین ملحوظ، نامبرده‌گان به هدف تامین امنیت و محافظت آنها از تهدیدات به یک مکان امن منتقل گردیدند و همچنان قضایای سنگین جرمی که در گزارش آقای محمودی از آن تذکر بعمل آمده، وضاحت طلب شود تا مورد پیگیری نهاد های عدلی و قضایی قرار گیرند.

متاسفانه، از جریان صحبت های آقای محمودی واضح گردید که یافته های او بدون مدارک، ثبوت و شواهد بوده و بشکل غیر مسلکی فقط به هدف ایجاد یک ماجرا و سپس درخواست پناهندگی در یکی از کشور های خارجی برای خانواده اش، انجام شده بود.

ادیب فهیم - اسپوتنیک افغانستان
ادیب فهیم از معاونیت ریاست عمومی امنیت ملی استعفا داد

ادعا های بدون اساس و بدون مدارک اثباتیه این گزارش چندین تن منجمله اطفال چندین مکاتب را به تهدید جدی امنیتی مواجه نموده است.

این چنین گزارش هاباعث مغشوش ساختن اذهان عامه نسبت به محیط آموزشی می گردد و اطفال ما را می تواند از فرصت تعلیمی محروم نماید.

در ضمن، اتهامات و ادعا های توهین آمیز به هویت جمعی مردم آسیب می رساند و موقف افغانستان را در نزد نهاد های مدافع حقوق بشر خدشه دار می سازد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала