Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته سیزدهم لیگ برتر؛ پیروزی لیورپول و لسترسیتی در شب توقف آرسنال

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس، 6 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار ها لیورپول و لستر به پیروزی رسیدند و آرسنال متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول صدر نشین لیگ برتر در ورزشگاه سل هورتس پارک به مصاف کریستال پالاس رفت و برابر این تیم با نتیجه 1-2  به پیروزی رسید و جایگاه این تیم در صدر جدول تداوم پیدا کرد. برای لیورپول در این دیدار سادیو مانه و روبرت فیرمینو در دقایق 49 و 85 و برای کریستال پالاس ولفرد زاها در دقیقه 82 گولزنی کردند.

تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاتنهام3 – وستهام 2؛ بازگشت اسپرز به مسیر پیروزی با آقای خاص+عکس

لستر سیتی در فالمر استادیوم به دیدار برایتون رفت و با گول های پرز و واردی از روی نقطه پنالتی  در دقایق 64 و 82 موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.

نوریچ سیتی با یک گول برابر اورتون به پیروزی رسید، برنلی با نتیجه 0-3 واتفورد را شکست داد و ولورهمپتون با نتیجه 1-2 بورنموث را شکست داد.

آرسنال اما با نتیجه 2-2 برابر ساوتهمپتون مساوی کرد تا اونای امری بیشتر به دروازه های خروجی امارات نزدیک شود. گول های آرسنال را در این دیدار لاکازت در دقایق 19 و 90+5 به ثمر رساند و گول های ساوتهمپتون را دنی انگز و پروویس در دقایق 8 و 71 به ثمر رساندند.

قبل از این  و در نخستین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس تاتنهام موفق شده بود در برابر وستهام با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.

در آخرین دیدار امشب چلسی به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت ودیدار های امشب به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала