Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در مقابل آتالانتا بازی نمیکند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس تایید کرد که ستاره اصلی این تیم به احتمال قریب به یقین به بازی فردا برابر آتالانتا نمیرسد.

به گزارش اسپوتنیک،  یوونتوس فردا در دیداری حساس در برگامو باید به مصاف تیم آماده آتالانتا برود. بانوی پیر دو هفته پیش توانست در خانه بر میلان غلبه کند؛ در دیداری که به دلیل تعویض زودهنگام رونالدو و واکنش منفی او نیز بازتاب داشت.

پس از بازی مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس سعی کرد فضا را آرام کند و واکنشی منفی علیه رونالدو نشان نداد.

او امروز و در نشست خبری بازی با آتالانتا تایید کرد که رونالدو فردا غایب خواهد بود و احتمال بازی کردنش 1 درصد است "بین من و رونالدو پس از اتفاقات بازی با میلان، چیزی برای شفاف سازی وجود ندارد. اصلا نیازی برای این کار نبود. واکنش رونالدو یک واکنش طبیعی در فوتبال بود. او در برگامو به احتمال 99 درصد حاضر نخواهد بود و برنامه ما برای حضور او در لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو است."

ساری ادامه داد"واقعا نیازی به بحث بیشتر در این مورد نیست. من از دهه 90 در حال مربیگری ام و همیشه شاهد این اتفاقات بوده ام. حتی در سطح آماتوری هم بازیکن از تعویضش ناراحت می شود. باید بازیکن را در این مواقع به حال خود گذاشت. مشکل اصلی من این است که رونالدو در اولین بازی پرتگال شرایط خوبی داشت ولی در بازی دوم باز هم احساس درد کرد و مصدومیت عضلانی قدیمی او را آزار داد. به همین دلیل ما برنامه ای ویژه برای محافظت از رونالدو ترتیب داده ایم. او به احتمال 99 درصد برابر آتالانتا حاضر نخواهد بود ولی هدف این است که بازی با اتلتیکو برسد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала