پولیس نظامی روسیه در پایگاه سابق امریکا در سوریه مستقر شدند

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر پولیس نظامی روسیه در پایگاه سابق امریکا در سوریه مستقر شدند
پولیس نظامی روسیه در پایگاه سابق امریکا در سوریه مستقر شدند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک افسر پولیس نظامی روسیه از استقرار نیروهای روسیه در پایگاه سابق امریکا در شمال سوریه خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، صفر صفروف، افسر پولیس نظامی روسیه می‌گوید که نیروهای ما در حال گسترش منطقه گشت‌زنی در شمال سوریه است، و در حال حاضر نیروهای ما در پایگاه سابق امریکا «سیرین» در شهر منبج در شمال سوریه مستقر شدند.

ویدیوی فرود نظامیان روسیه در پایگاه پیشین امریکا در سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
ویدیوی فرود نظامیان روسیه در پایگاه پیشین امریکا در سوریه

پولیس نظامی روسیه کاروان های کمک‌های بشردوستانه را همراهی می‌کنند مسیرها رفت متفاوت است و گاهی اوقات وسایل زرهی «تیگر» فاصله 200 کیلومتری در روز را طی می‌کند.

صفروف می‌گوید: از زمان خروج امریکایی‌ها، ما مسووولیت تمام قلمرو شهر منبج را به عهده گرفتیم. ما همچنان وظیفه اسکورت همه ستون‌ها را در هر شبانه روز که از طریق منبج عبور می‌کنند داریم.

یکی از نقاط کنترول پایگاه هوایی سابق امریکا «سیرین» در شمال سوریه است. امریکایی‌های اخیراً این جا را ترک کرده اند: آنها حتی یک یک جنراتور، موبل و تجهیزات اداری را به پایگاه مانده اند.

فرمانده پایگاه نظامی متراس می‌گوید که در حال حاضر کارهای انجنیری و بازسازی منطقه برای ایجاد شرایط مناسب جهت استقرار پرسونل نظامی روسیه ادامه دارد.

باند پایگاه در بین صخره ها که طول آن دو کیلومتر است، سالم مانده است. حالا هلیکوپتر‌های نیروی هوایی روسیه که در مناطق شمالی سوریه به گشت‌زنی می پردازند در آنجا مستقر استند و قرار است در صورت ضرورت فرماندهی نیروی هوایی روسیه در سوریه نیز در اینجا مستقر شود و در این رابطه کاروان  تجهیزات ویژه از پایگاه حمیمیم وارد پایگاه «سیرین» گردیده  و ساختمان جداگانه ای برای پیلوتان تخصیص داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала