Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی برکنار شده اسپانیا، گزینه جانشینی والورده در بارسلونا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نام روبرت مورنو سرمربی سابق ماتادورها هم در لیست گزینه های احتمالی جانشینی ارنستو والورده مطرح شده است و این احتمال وجود دارد که او در آینده هدایت تیم کاتالان و لیونل مسی را در دست بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، پس از برکناری روبروت مورنو از سمت مربی‌گری تیم ملی اسپانیا و بازگشت مجدد لوییس انریکه به این تیم، اکنون نام او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ارنستو والورده در بارسلونا است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وداع سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان پر از اشک

سرمربی سابق اسپانیا مسی را بهترین بازیکن تاریخ می داند و بارها گفته که نمی توان مربی مسی بود؛ چرا که مسی خود فوتبال و سنگ بنای این ورزش است.  حالا و در شرایطی که بارسلونا روزهای پرافت و خیزی را با ارنستو والورده سپری می کند، بحث درمورد برکناری این سرمربی اسپانیایی و جانشینان احتمالی او داغ است. بدون شک می‌توان عملکرد مورنو روی نیمکت مربیگری اسپانیا را مثبت و قابل قبول ارزیابی کرد. ماتادورها در زمان حضور او روی نیمکت مربیگری شان عملکرد خوبی داشتند و در بازی با مالت هفت گل به این تیم زدند و درمصاف با رومانی هم 5 گل به ثمر رساندند.

در طول این مدت مورنو مهره‌های جدیدی را به تیمش دعوت کرد و شاگردانش تهاجمی و جذاب کار می‌کردند. او در طول این ماه‌ها انریکه را یک معلم بزرگ و گواردیولا را یک مرجع و الگو نامیده بود و کلوپ و پوچتینو و سیمئونه هم از جمله مربیان محبوبش بودند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала