Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخابی یورو 2020؛ گل‌باران ایتالیا و اسپانیا در شب صعود دنمارک و سوییس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия
تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا موفق شدند در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی راه‌یابی به رقابت‌های یورو 2020 به پیروزی پرگل برسند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو 2020 سه شنبه شب 8 دیدار در گروه های D، F و J برگزار شد و به این ترتیب مرحله مقدماتی برای تیم های حاضر در این 3 گروه به پایان رسید. در گروه D، سویس با برتری  پرگل 6 بر یک در خانه جبل‌الطارق به یورو 2020 راه یافت. گل‌های این دیدار را ایتن در دقایق  10 و 84،  وارگاس در دقیقه 50، فاسانچت در دقیقه 57، بنیتو در دقیقه 75 و ژاکا در دقیقه 86  برای مهمان  و استایچ در دقیقه 74 برای جبل‌الطارق گل زدند.

در دیگر دیدار این گروه، جمهوری ایرلند با تساوی یک - یک  در خانه برابر دنمارک از صعود مستقیم بازماند و رقیبش جشن صعود گرفت. در جدول این گروه، سوئیس با 17 و دنمارک با 16 امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم صعود کردند.

در گروه F اسپانیا در واندا متروپولیتانوی مادرید به میزبانی رومانی رفت و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید. گل‌های این دیدار را مورنو (2 گل)، رویز، راس (گل به خودی) و اویارزابال گل‌های مردان مورنو را وارد دروازه رومانی کردند تا اسپانیا با 26 امتیاز این رقابت ها را به پایان برساند. سویدن با پیروزی 3-0 بر جزایر فارو 21 امتیازی شد و ناروی هم با برتری 2-1 در مالت، با 17 امتیاز به کار خود پایان داد.

در گروه J ایتالیا در شهر پالرمو میزبان ارمنستان بود و در پایان با نتیجه عجیب 9-1 این تیم نگون بخت را شکست داد. زانیولو و ایموبیله هر کدام دو بار موفق به گلزنی شدند و بارلا، رومانیولی، جورجینیو (پنالتی)، اورسولینی و کیه‌زا دیگر گل های شاگردان مانچینی را به ثمر رساندند.

ایتالیا با کسب این برد 30 امتیازی شد و موفق شد با کسب صد درصد امتیازات گام به مرحله نهایی مسابقات بگذارد. در بین گروه هایی که تکلیف آن ها مشخص شده، هیچ تیمی به جز ایتالیا نتوانسته صد درصد امتیازات را کسب کند و در بین گروه های باقی مانده، تنها بلجیم فرصت آن را دارد تا با پیروزی بر قبرس در بازی سه شنبه شب، به این رکورد دست یابد. ایتالیا در این مسیر 37 گل به ثمر رساند و تنها 4 گل دریافت کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала