Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی الجزایر به بنزما: به حد کافی مهاجم نوک حمله داریم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما روزهایی جنجالی را پشت سپری می‌کند. مهاجم رئال مادرید اخیرا با نوئل لوگرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه دچار درگیری لفظی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با مطرح شدن بحث احتمال تغییر ملیت مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید برای بازی در یک تیم ملی دیگر، سرمربی تیم ملی الجزایر از بی‌میلی‌اش برای استفاده از بازیکن کهکشانی‌ها سخن گفت.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما هرگز به تیم ملی فرانسه دعوت نخواهد شد

بالماضی در واکنش به شایعه حضور بنزما در تیم ملی فوتبال این کشور گفت:«در حال حاضر بغداد بونجاح، اسلام سلیمانی، اندی دلورت، هلال سودانی را در اختیار داریم و از بازیکنانی که در اختیار دارم، کاملا راضی هستم.» او در بخشی دیگری از سخنانش گفت که او نیازی به حضور کریم بنزما در این تیم ندارد و از احتمال تغییر تابعیت مهاجم فرانسوی رئال مادرید برای بازی در تیم ملی کشوری که زادگاه والدینش محسوب می‌شود استقبال نکرد. بنزما به واسطه محل تولد خود می‌تواند برای تیم ملی الجزایر بازی کند چرا که والدینش از این کشور آفریقایی به فرانسه مهاجرت کرده اند. اگر دولت فرانسه ملیت این کشور را از بنزما بگیرد، او می تواند از تیم ملی الجزایر بازی کند. با این وجود کریم بالماضی سرمربی الجزایر عملا گفت که نیازی به بنزما ندارد.

 بنزما از سال 2015 که به دست داشتن در ماجرای اخاذی از هم‌تیمی سابق و هموطنش متئو والبوئنا متهم شد، دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала