Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگیر: دفاعی بازی نمی‌کنیم؛ ما سبک خاص خود ما را داریم

© Photo: Firooz Mashoofانوش دستگیر
انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربیان تیم‌های افغانستان و قطر پیش از بازی در نشست خبری حضور یافتند و در مورد بازی فردا به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ ارائه کردند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال کشور قرار است به روز سه شنبه نخستین بازی برگشت خود را در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023، برابر قطر برگزار نماید. انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به این باور است قطر قهرمان آسیا است اما از شرایط خوب تیمش نیز در این رویارویی دشوار سخن گفت. سرمربی تیم ملی کشور این مورد افزود: «فراموش نشود که قطر قهرمان آسیا است و این بازی حساسی برای ما خواهد بود. ما از دیدارهای گذشته برابر تیم تجربیات لازم را کسب کرده ایم. افغانستان این بار بازی متفاوتی برابر قهرمان آسیا به میدان خواهد رفت. ما در بازی قبلی برابر قطر دفاعی بازی نکردیم. انتقادهای هم در این مورد وجود داشت که چرا دفاعی بازی نکردیم. تلاش ما این است که همین سبک فعلی را ادامه دهیم.»

دستگیر در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک که آیا تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد، گفت: «احتمال تغییر در ترکیب وجود دارد. چون دو بازیکنی که قبلا در ترکیب تیم شامل بودند، حضور ندارند. حسین امین هم بازی نمی‌کند و امید پوپلزی به دلیل مصدومیت راهی هالند شد.»

سرمربی 29 ساله تیم ملی کشور در پایان صحبت‌هایش گفت: «:من فکر می‌کنم که بدون اراده و باور نمیتوان به رقابت پرداخت. ما باور به گرفتن نتیجه بازی هستیم. واقع بین باید باشیم که قطر یک تیم قوی است و تلاش ما این است که بتوانیم نتیجه خوب از قطر بگیریم.»

ملی پوشان فوتبال کشور در نخستین دیدار برگشت این رقابت‌ها، فردا میزبان قطر خواهد بود. شهروندان افغانستان مقیم تاجیکستان می‌توانند به صورت رایگان دیدار تیم ملی کشور برابر قطر را در ورزشگاه شهر دوشنبه این کشور بینده باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала