نیمی از امریکایی ها خواستار برکناری ترامپ هستند

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Mikhail Metzel/TASS/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش
 ابراز تردید ترامپ در وفاداری معاونش  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقریبا نیمی از امریکایی ها هنوز هم از حمایت شان پس از آغاز تشریفات برای استیضاح احتمالی دونالد ترامپ ادامه می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، یک نظر سنجی تازه در امریکا نشان داد که با آغاز روند استیضاح رئیس جمهور آن کشور، هنوز هم نیمی از شهروندان امریکا از استیضاح احتمالی دونالد ترامپ حمایت می‌کنند.

خاطرنشان می شود که 44 در صد  از جمعیت بالغ ایالات متحده معتقدند که ترامپ باید پاسخگوی اقدامات خود باشد. 40 در صد دیگر از امریکایی ها برخلاف رای مخالف داده اند.

این در حالیست که قبل از آغاز جلسه علنی استماع، 55 در صد امریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت نمودند، در حالی که 452 در صد مخالفت شان را با استیضاح رئیس جمهور ابراز داشته اند.

رئیس جمهوری ایالات متحده متهم است که از دولت اوکراین برای افزایش شانس پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور درخواست کمک کرده است.

پس از این رسوایی، روند تحقیقات استیضاح ترامپ با دستور "نانسی پلوسی" رئیس دموکرات مجلس نمایندگان امریکا آغاز شد. تاکنون دستکم 225 عضو مجلس نمایندگان از استیضاح ترامپ حمایت کرده‌ اند.

"پلوسی" سه شنبه 24 سپتامبر با تاکید بر اینکه در امریکا هیچکسی بالاتر از قانون نیست آغاز رسمی تحقیقات در خصوص استیضاح "ترامپ" را اعلام کرد.

دموکرات ها معتقند اقداماتی که تا به امروز رئیس جمهور این کشور انجام داده به طور جدی قانون اساسی امریکا را نقض کرده است.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала