Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان در فهرست خرید و سه بازیکن در لیست فروش میلان

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции
زلاتان ابراهیموویچ Футбол. ЕВРО - 2012. Матч сборных Украины и Швеции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه میلان قصد دارد فابیو بورینی، فرانک کسیه و ریکاردو رودریگز را به فروش برساند تا بتواند پیشنهاد خود برای خرید زلاتان ابراهیموویچ را ارائه کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه میلان در تلاش است که جایگاهی برای زلاتان ابراهیموویچ در تیم خود ایجاد کند و بتواند او را با پیشنهاد دستمزد سالانه 4 میلیون یورو به تیم خود اضافه کند. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت خبر داده که بورینی، کسیه و رودریگز بازیکنانی هستند که احتمالا برای خریدهای جدید میلان به فروش خواهند رسید.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زلاتان ابراهیموویچ به حضورش در لاس‌آنجلس گلکسی پایان داد

بر اساس گزارش این روزنامه، فروش این سه بازیکن می‌تواند حدو 60 میلیون یورو برای میلان هزینه فراهم کند. آنها همچنین تصمیم دارند که در پیشنهاد خود برای خرید زلاتان دستمزد سالانه 4 میلیون یورو برای این بازیکن در نظر بگیرند. ستاره سویدنی شب گذشته با انتشار پستی جدایی خود از باشگاه لاس‌آنجلس گلکسی و لیگ فوتبال آمریکا را تایید کرد و حالا بار دیگر به بازگشت به سری‌آ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لینک شده است؛ اما برخی منابع باور دارند که مهاجم 38 ساله تردیدهایی درباره بازگشت به میلان دارد چرا که قصد دارد شهرت و محبوبیت خود در این تیم را در انتهای دوران فوتبال حرفه‌ای خود از بین ببرد. او در فصل 11 - 2010 به میلانی ها کمک کرد که آخرین قهرمانی خود در سری آ را به دست آورند.

میلان در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول رده بندی سری آ قرار دارد و تصمیم دارد با تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شرایط را برای خود بهتر کند. گفته می شود دو تیم ناپولی و بولونیا نیز پیشنهاداتی را برای خرید این بازیکن ارائه کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала