Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی عجله‌ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد

© AFP 2023 / Eitan AbramovichФутболист Лионель Месси и его невеста Антонелла Рокуццо на гражданской церемонии бракосочетания в Аргентине
Футболист Лионель Месси и его невеста Антонелла Рокуццо на гражданской церемонии бракосочетания в Аргентине - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا تصمیم ندارد تا ختم فصل روان مذاکرات خود برای تمدید قرارداد با کاتالانی‌ها را شروع کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در حال حاضر برنامه‌ی برای تمدید قرارداد با آبی‌اناری‌ها را ندارد. روزنامه مارکا امروز در گزارشی اختصاصی به این مورد پرداخته و گفته که ابرستاره کاتالان‌ها امکان خروج فوق‌ستاره آرژانتینی از آبی‌اناری‌ها در آینده وجود دارد. کاپیتان بارسلونا بندی در قرارداد خود دارد که به او این اجازه را می دهد که هر زمان خواست قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به تیم دیگری بیپوندد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی تا 2021 می‌ماند اما فعلا خبری از تمدید نیست

این روزنامه در بخشی دیگری از این گزارشی اختصاصی‌اش بیان داشته که ظاهرا مسی وقتی فصل جاری به اتمام برسد،‌ بدون دغدغه ذهنی،‌ در مورد این که همچنان به همکاری با تیم اسپانیایی ادامه همکاری دهد یا به تیمی دیگر یکجا شود،‌ تصمیم می‌گیرد. مارکا افزود البته در صورت تصمیم به خروج از تیم،‌ چنین اتفاقی تا 2 سال دیگر رخ نخواهد داد.زیرا این بازیکن با باشگاه لالیگایی تا تابستان سال 2021 قرارداد دارد. پس از افشا شدن این بند نگرانی ها درباره جدایی این بازیکن قوت گرفت اما به نظر می رسد که او تصمیمی برای استفاده از آن ندارد و تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری و در تابستان آینده مذاکرات خود برای تمدید قرارداد و ادامه حضور در نیوکمپ را انجام دهد. جوزپ ماریا بارتومئو چند روز قبل اعلام کرد که باشگاه امیدوار است بتواند قرارداد مادام العمری را با این بازیکن به امضا برساند اما این موضوع بستگی به علاقه و قدرت مسی برای ادامه حضور در زمین دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала