Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت حساس مسی و لواندوفسکی در پایان 2019

© REUTERS / Clodagh Kilcoyne LivepicLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت میان لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی برای کسب عنوان بهترین گلزن سال 2019 شدت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، فرصت زیادی به ختم سال 2019 باقی نمانده و مثل سال‌های گذشته در هفته‌های پایانی رقابت برای به دست آوردن عنوان بهترین گل‌زن سال میان ستاره‌های بزرگ با جدیدت کامل دنبال می‌شود. در این شرایط لواندوفسکی تنها رقیب واقعی مسی است. مهاجم لهستان بایرن مونیخ در شرایط خوبی قرار داشته و اوضاع را برای مسی دشوار کرده است.

لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لواندوفسکی رویای کفش طلای اروپا را در سر دارد

در این میان هتریک لیونل مسی در دیدار برابر سلتاویگو باعث شد در نزدیکی پایان سال میلادی، جایگاه او در میان سه گلزن برتر سال 2019 قرار گیرد. مسی که در آغاز این فصل به دلیل مصدومیت چندین بازی را از دست داد، او در سال 2019 تا به حال 39 گل به ثمر رسانده است که این رقم دو گل کمتر از رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ با 41 گل است. گل‌های لیونل مسی ستاره بارسا در 41 بازی به ثمر رسیده و 30 گل آن در فصل گذشته و 9 گل در فصل جاری وارد دروازه رقبا شده است. لواندوفسکی اما پس از گلزنی در بازی برابر دورتموند، در 40 بازی 41 گل به ثمر رسانده است که 23 گل آن‌ در 18 بازی اخیر به ثمر رسیده است.

در حالیکه زمان چندان تا پایان سال 2019 نمانده، سرخیو آگوئرو با 34 گل در رده سوم قرار دارد و پس از آن کیلیان امباپه با 31 گل و کریم بنزما با 30  گل حضور دارند که با 8  گل بیشتر از هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو با 22 گل به ثمر رسانده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала