Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای قهرمانی به جام جهانی باشگاه ها میرویم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول می گوید که قصد دارد لیورپول را برای اولین بار قهرمان جام جهانی باشگاه ها کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شب گذشته توانست با نتیجه ۳-۱ حریف اصلی خود در راه قهرمانی لیگ برتر یعنی منچستر سیتی را شکست دهد تا شانس خود برای قهرمانی پس از 30 سال در رقابت های لیگ انگلیس افزایش دهد. شاگردان یورگن کلوپ طی هفته‌های آینده به قطر سفر خواهند کرد تا در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کنند.

یورگن کلوپ مصاحبه در این باره با سایت فیفا انجام داده است‌. او گفت: " من هرگز به این موضوع که به اولین نفری تبدیل شوم که با لیورپول قهرمان جام جهانی باشگاه ها شده است، فکر نمی کنم. با این وجود ما به آنجا می رویم تا قهرمانی را کسب کنیم و در این راه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. نکته جالب این است که ما در آنجا باید در برابر تیم‌هایی از قاره های دیگر قرار بگیریم که تا به حال در مقابل آنها بازی نکرده ایم؛ شاید یک تیم مکزیکی یا یک تیم برزیلی. این قطعاً کار ما را بسیار دشوار می‌کند."

لیورپول آخرین بار با هدایت رافائل بنیتز به فینال رقابت های جام جهانی باشگاه ها راه یافته بود اما در آن مسابقه با نتیجه ۱-۰ مقابله سائوپائولو شکست خورد تا دستش از جام کوتاه بماند. کلوپ در این باره گفت: " ما هرگز به اتفاق ۱۴ سال پیش فکر نمی کنیم. رئال مادرید طی سه فصل گذشته در این مسابقات شرکت کرده و موفق شده که مقام قهرمانی را هم به دست آورد، اما ما رئال مادرید نیستیم و وضعیت متفاوتی داریم. با این همه ما به قهرمانی در آن رقابت‌ها فکر می‌کنیم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала