Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پايان هفته چهارم ليگ اروپا، يونايتد و سويا جواز صعود گرفتند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مک تامینی بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч "Манчестер Юнайтед" - ЦСКА
مک تامینی بازیکن منچستریونایتد   Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دور برگشت مرحله گروهی لیگ اروپا شب گذشته با صعود منچستر یونایتد به جمع 32 تیم برتر این رقابت‌ها به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در لیگ اروپا 24 بازی در گروه‌های 12 گانه این رقابت‌ها برگزار شد، که با پیروزی منچستر یونایتد و سویا و شکست آاس رُم به اتمام یافت.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرسنال ۱ - ویتوریا ۱؛ اِمِری یک شانس دیگر دارد

در مهمترین دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و پارتیزان بلگراد در ورزشگاه اولد ترافورد شهر منچستر به تقابل هم رفتند که این دیدار با برتری پر گل و بی‌دردسر شیاطین سرخ به‌پایان رسید.

در این دیدار می‌سون گرین‌وود در دقیقه 22، آنتونی مارسیال در دقیقه 33 و مارکوس راشفورد در دقیقه 49 برای یونایتد گل‌زنی کردند تا این تیم با برتری قاطعانه راهی مرحله بعد یورو لیگ شود.

در دیگر دیدارهای مهم سویا با نتیجه 5 بر 2 از سد دودلانج گذشت، آ زد آلکمار با 5 گل آستانه را در خانه این تیم درهم کوبید، آاس رم با نتیجه 2 بر 1 مغلوب بوروسیا مونشن گلادباخ شد، لاتزیو دیگر تیم ایتالیایی نیز رد خانه 2 -1 از سلتیک اسکاتلند شکست خورد هم و نماینده اسکاتلند به دور بعد صعود کرد ، پی‌اس‌وی آیندهوون هالند نیز با نتیجه عجیب 4 بر 1 مغلوب لاسک آستریا شد.

نتایج کامل بازی‌های دیشب:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала