Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انقلاب ترکیب رئال مادرید در خانه‌اش بود و زیدان گرد جهان می گشت!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان پس از فینال «کیف» از رئال مادرید رفت. او به این فکر بود که انقلاب در ترکیب غیرممکن است و نمی تواند تغییرات لازم برای نوسازی ترکیبش را به سرانجام برساند.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس فینال «کیف» از رئال مادرید رفت. چرا که تصور می‌کرد که انتقلاب در تکیب این تیم غیرممکن است و نمی‌تواند تغییرات لازم برای نوسازی ترکیبش را به سرانجام رساند.

Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازیکنان رئال جانشین زیدان را مشخص کردند

او پس از چند ماه دوباره به جمع کهکشانی‌ها پیوست و تصمیم گرفت که خودش دست به کار شود و در ترکیب تیمش یک انقلاب کامل ایجاد کند. گزینه محبوب او برای ایجاد تغییرات ، پوگبا بود اما منچستریونایتد اجازه رفتنش را نداد. پس زیدان مجبور شد که به گزگینه های دیگر فکر کند. فدریکو والورده که از سال 2016 به رئال آمد به ترکیب رسید و اکنون این بازیکن اروگوئه‌ای تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی تیم شده است. اما دیگر تغییر مهم تیم هم از میان خریدهای این تابستان نبود. رودریگو گوئس که در تابستان 2018 خریده شد و برای یک فصل به صورت قرضی در سانتوس ماند هم حالا دیگر چهره شاخص تیم است. گویی که انقلاب ترکیب رئال مادرید از قبل ایجاد شده بود و زیدان نیازی نداشت که در تابستان کار خاصی انجام بدهد.

در این میان اما، اگر ادن هازارد بتواند به بهترین عملکردش برسد می شود گفت که رئال مادرید نسبت به سه چمپیونزلیگ پیاپی زیدان تغییرات مهمی در ترکیبش داشته و به سمت بهتر شدن حرکت خواهد کرد.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала