Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف لالیگا و فدراسیون اسپانیا به دادگاه رسید

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس در آخرین صحبت هایش از این که RFEF می تواند آنچه را می خواهد انجام دهد و لالیگا نمی تواند، انتقاد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اختلاف بین لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) به دادگاه رسیده تا در مورد آن تصمیم گیری می شود و حالا رئیس لالیگا خاویر تباس می خواهد لالیگا فراگیرتر باشد.

او میگوید: " چرا فدراسیون فوتبال می تواند آنچه را می خواهد انجام دهد ولی لالیگا نمی تواند؟

در این بین اما تباس اطمینان دارد که بازی بین ویارئال و اتلتیکو مادرید در 6 دسامبر در ایالات متحده یونایتد برگزار می شود.

او گفت: "سال گذشته دو روز قبل از رسیدگی، بارسلونا تصمیم گرفت با این برنامه ادامه ندهد [برای رویارویی با ژیرونا در ایالات متحده]. [امسال] من مانند سال گذشته می بینم، جلسه رسیدگی در ساعت 14 است و ما اطمینان داریم که ما درست هستیم و قاضی آن را به ما می دهد. ما می بینیم که سوپر کپ اسپانیای قرار است انجام شود... من نمی دانم کجای جهان است.

وی در ادامه افزود: "ما اطمینان داریم که می توانیم درست مانند NBA یا NFL یک بازی لیگ در ایالات متحده انجام دهیم. اما من RFEF را یکسان می دانم زیرا ما باید به دادگاه برویم، بنابراین من هیچ گونه تغییر نمی بینم. چه اتفاقی می افتد این است که آنها بعد از دیدن کارهایی که فکر می کنند با آنها در خارج از اسپانیا انجام می دادند، باید درک بیشتری می کردند."

"چرا آنها بله و ما نه؟"

لالیگا با تصمیم به تعویق افتادن دربی بین بارسلونا و رئال مادرید برای 18 دسامبر به دلیل ناآرامی در کاتالونیا درخواست تجدید نظر کرد و تباس دلیل این حرکت را توضیح داد: "ما به دنبال برنامه ای هستیم که خسارت کمتری به بار آورد. روشن است که آن روز خواهد بود، زیرا ما اقدامات احتیاطی را درخواست نمی کنیم، اما درخواست تجدید نظر می کنیم زیرا ما علاقه مندیم این مسئله را روشن کنیم که قدرت تنظیم مسابقه مال ماست."

دربی سویا بین رئال بتیس و تیم سویا در روز انتخابات عمومی اسپانیا برگزار می شود و تصمیم لالیگا مبنی بر عدم به تعویق انداختن آن، جنجال ایجاد کرده است.

تباس خاطرنشان كرد: "اگر [تصمیم بگیریم كه] بازی شود، به این دلیل است كه همیشه امنیت وجود داشته است. ما با پلیس و هیئت های دولت در تماس هستیم. درست است که این یک روز مخصوص مسابقه است، اما اولین بار نیست که بازی ها در یک روز انتخابات عمومی انجام می شود. ما سعی کردیم در صورت وجود ضمانت امنیتی بیشتر، آن را تعیین کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала