Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد: روبرو شدن با رئال مادرید ویژه خواهد بود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اودگارد ستاره قرضی رئال مادرید در تازه ترین صحبت هایش در موارد مختلف از جمله تیم اصلی اش حرف زده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد ستاره قرضی رئال مادرید امیدوار است که به موقع به ترکیب رئال سوسیداد بازگردد تا در 23 نوامبر مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به میدان برود و این یک اتفاق بزرگ برای او خواهد بود.

ستاره نارویژی که به گونه قرضی در ترکیب رئال سوسیه داد بازی می کند و هم اکنون مصدوم است در صحبت با مارکا می گوید: "این برای من ویژه خواهد بود. من هنوز در آنجا دوستانی دارم و مانند برخی از آنها مانند والورده صحبت می کنم.

رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اودگارد: رویای من بازی برای رئال است

وی ادامه داد: "خوشحالم که آنان خوب عمل کرده اند و همیشه در صورت امکان بازی های شان را تماشا می کنم. همه بازیکنان آنها بسیار خوب هستند، من واقعاً لوکا مودریچ را دوست دارم."

اودگارد در این فصل به شدت از ذهنیت خود مورد ستایش قرار گرفته و تأیید می کند که شایعات در مورد او درست است.

وی اعتراف کرد: "من فقط به فوتبال فکر می کنم. من بقیه وقتم را به فکر فوتبال می گذرانم. به ندرت از خانه خارج می شوم، برای بهبود به سالن ورزشی می روم و آنچه را که می خورم تماشا می کنم. به عنوان مثال، ماکارونی نمی خورم و فقط آخر هفته ها کمی بستنی و شکلات می خورم تا از آن لذت ببرم."

او درباره مصدومیت خود صحبت کرده و ابراز خوشحالی کرد که قدم به قدم در حال بهبود است. وی گفت: "مُچ پای من هر روز بهبود می یابد، اما باید کمی استراحت کنم. این مصدومیت جدی نیست، اما ضربه سخت بود. من مقابل لوانته بازی کردم، اما با ناراحتی بنابراین برخی از آزمایشات را انجام دادیم."

او در ادامه افزود: "همیشه می خواهم بازی کنم و دوست ندارم که متوقف شوم، اما گاهی اوقات مجبور هستید."

اودگارد با قرارداد قرضی 2 ساله در سن سباستین حضور دارد، او در این باره می گوید: "من دو سال است كه در اینجا هستم و بسیار خوشحالم. من تغییر زیادی کرده ام و انجام این کار خیلی آسان نیست. برنامه من این است که دو سال در اینجا بمانم، اما به خیلی چیزها بستگی دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала