Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو: بعضی اوقات هیچ احترامی وجود ندارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو معتقد است که انتقادها می تواند باعث ایجاد انگیزه شود.

به گزارش اسپوتنیک، عملکرد ضعیف رئال مادرید در این اواخر باعث شده است که از بازیکنان و کادر فنی این تیم انتقا‌دهای بیشمار صورت گیرد. مارسلو مدافع چپ و برازیلی رئال مادرید امروز در کنفرانس خبری قبل از بازی با گالاتسرای حاضر شد و به این انتقاد‌ها واکنش نشان داد.

مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پسر کو ندارد نشان از پدر؛ حرکت نمایشی مارسلو با فرزندانش+ ویدیو
مارسلو به ویب سایت یوفا گفت:« من فکر می کنم موارد خاصی وجود دارد که بازیکنان فوتبال را آزار می دهد. بعضی اوقات هیچ احترامی وجود ندارد و انتقادها به شدت آزار دهنده و کشنده است اما من فکر می‌کنم، انتقادها می تواند باعث ایجاد انگیزه شود.»

دیدار فردا شب برابر گالاتسرای صدمین بازی مارسلو در لیگ قهرمانان خواهد بود و این بازیکن می‌تواند به این آمار که بازیکنان اندکی به آن رسیده اند، دست یابد.

مارسلو در این مورد گفت:« حقیقت این است که رسیدن به این آمار یک افتخار بزرگ است و آن‌هم برای بهترین باشگاه جهان. ما باید در بازی فردا به پیروزی برسیم و مشتاقانه منتظر این بازی در لیگ قهرمانان هستم. ما باید به بازی فردا به عنوان فینال نگاه کنیم.»
مارسلو در مورد این پرسش که لیگ قهرمانان مهمتر از لیگ داخلی است چنین گفت:« نه، این بستگی به مسابقات و شرایط بازی دارد. این طور نیست که ما در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بیشتر داشته باشیم.»

رئال فردا شب در شرایطی برابر گالاتسرای قرار می‌گیرد که در بازی رفت در استانبول و ورزشگاه تُرک آرنا به پیروزی خفیف 1-0 برابر این تیم دست یافته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала