Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شواینی نمی خواهد به زودی مربی شود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر شواین اشتایگر
شواین اشتایگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شواین اشتایگر اسطوره بایرن مونیخ، در مصاحبه ای با رسانه ها درباره آینده اش صحبت کرده و اصرار دارد که هم اکنون نمیخواهد مربی شود.

به گزارش اسپوتنیک، باستین شواین اشتایگر اسطوره بایرن مونیخ که دورانی را در انگلستان و MLS نیز سپری کرد، در تازه ترین مصاحبه اش اعلام کرد که دوست نداری به زودی وارد دنیای مربیگری شود.

شواینی در مورد آینده اش گفت: "من در حال حاضر در مورد آن فکر نمی کنم، اگرچه من در آینده چیزی را رد نمی کنم. در حال حاضر من مشتاقانه منتظر کار جدید خودم به عنوان کارشناس تلویزیون با ARD هستم."

او در ادامه به تمجید از نیکو کوواچ سرمربی بایرن پرداخته و اظهار داشت: "من نیکو را دوست دارم و برای او پشت به دستم، او سال گذشته دوگانه را کسب کرد و امیدوارم که او دوباره این کار را انجام دهد. اما من می دانم که کار در بایرن آسان نیست. کیفیت چیزی است که تیم ها را از هم جدا می کند. من بهترین کیفیت را در بایرن می بینم."

اشتایگر سپس در مورد احساساتش نسبت به بایرن و آینده این تیم صحبت کرد و تصریح کرد: "برای ما و همچنین اوله هوینس خداحافظی کار ساده ای نیست. همه ما بایرن را فقط با اوله هوینس می شناسیم. خیزش در دفتر جلو آسانتر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала