Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لمپارد: هیچ دروازه‌بانی قادر به مهار ضربه راشفورد نیست

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
مارکوس راشفورد   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به این باور است که تیمش به خاطر بازی ضعیفی که ارائه کرد، فرصت سعود به مرحله یک چهارم نهایی را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست خانگی دو بر یک در دیدار برای منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس، اعتراف کرد که مردان او بعد از دریافت گل دوم از حریف می‌توانستند به بازی برگردند، اما این کار را انجام ندادند.

فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لمپارد: همه یک «هازارد» در تیم خود می‌‌خواهند

او در مورد گولی که راشفورد با ضربه کاشته به ثمر رساند، گفت: «هیچ دروازه‌بانی نمی‌توانست آن ضربه را مهار کند. ما در نیمه اول بازی جالبی ارائه نمی‌کردیم و سرعت پاسکاری‌مان پایین بود. با این حال من عملکرد تیم‌مان را در نیم ساعت اول نیمه دوم دوست داشتم.» لمپارد در پایان صحبت‌هایش: «این بازی نکات مثتبی بسیاری داشت که من آن را متوجه شدم. در کل اتفاقات مثتی رخ داد. من از باختن متنفرم، همه ما متنفریم، اما کاملاً مشخص است که باید نگاه کلی‌تری به اوضاع داشت و یک بخش از آن هم این است که کلی بازی بزرگ دیگر برای ما در راه است و فصل پرمشغله‌ای داریم. پس باید به کارمان ادامه دهیم و روی بازی‌های بعدی تمرکز داشته باشیم.» چلسی در تمام رقابت‌های این فصل سه باخت خانگی داشته است که یکی بیش از تمام باخت‌های خانگی فصل گذشته‌اش است. با این حال لمپارد خیلی نگران این موضوع نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала