دیدار رئیس عمومی برشنا با شماری از سرمایه‌گذاران روسیه

© شرکت برشنا دیدار رئیس عمومی برشنا با شماری از سرمایه‌گذاران روسیه
دیدار رئیس عمومی برشنا با شماری از سرمایه‌گذاران روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس عمومی اجرائیوی شرکت برق افغانستان با شماری از سرمایه گذاران روسیه دیدار کرد.
نشان شرکت برشنا - اسپوتنیک افغانستان
برشنا: برق کابل و چند ولایت دیگر به طور موقت وصل شده است

به گزارش اسپوتنیک، شرکت برق افغانستان نوشت: انجنیر امان الله غالب رئیس عمومی اجرائیوی برشنا با شماری از سرمایه‌گذاران کشور روسیه زیر رهبری ویچسلاو نیکراسوف رئیس خانه علم و فرهنگ سفارت روسیه در افغانستان، در دفتر کارش دیدار و گفت و گو نمود.
در این دیدار روی موضوعات سهم گیری سکتورهای خصوصی خارجی در بخش سرمایه‌گذاری روی پروژه های انکشافی تولید انرژی در افغانستان و همکاری های هر دو کشور در راستای ارتقای ظرفیت در بخش آموزش های تخنیکی برق، بحث صورت گرفت.
این شرکت در ادامه نوشته است، که غالب حضور سرمایه‌گذاران کشور روسیه را در افغانستان خوش آمدید گفت، سپس ازعلاقه مندی سرمایه‌گذاران کشور روسیه در افغانستان اظهار قدردانی نموده و در پیوند به پالیسی برق معلومات همه جانبه را ارایه نمود.
غالب برنامه های موجود، زیر کار و برنامه های آینده شرکت برشنا را یاد آور شده و از همکاری سرمایه‌گذاران کشور روسیه در بخش آموزش های تخنیکی برق استقبال نمود.

در ادامه این شرکت نوشته است، که در همین حال سرمایه‌گذاران کشور روسیه همکاری شان را دربخش سرمایه‌گذاری روی پروژه های انکشافی تولید برق در افغانستان اظهار نموده وعده سپرد، تا زمینه بورسیه های تحصیلی دانش آموزان افغانستانی در بخش برق به کشور روسیه را نیز فراهم نمایند.

یادآوری می کنیم، که کشور روسیه سالانه صدها بورسیه تحصیلی به دانشجویان افغانستان در رشته های مختلف اعطا می نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала