Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بونوچی: شک نکنید، دی‌لیخت بهترین مدافع جهان می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا - دی لیخت
دیبالا - دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتایس دلیخت مدافع گران قیمت یوونتوس این روزها بار دیگر زیر فشار انتقادات قرار گرفته و لئو بونوچی در چنین شرایطی به دفاع از او پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، لئوناردو بونوچی با دفاع از ماتیاس دی‌لیخت در مقابل انتقادات عنوان کرده این بازیکن هالندی یک روز بهترین مدافع دنیا می شود. این مدافع 20 ساله در تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به راه‌راه پوشان تورین پیوست، اما هنوز نتوانسته بازی‌های خوبش در آژاکس را در یوونتوس تکرار کند.

Portugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فن در سار: رونالدو در مورد دی لیخت به من اطمینان داد+عکس

بونوچی در صحبت با توتواسپورت گفت:«دی‌لیخت مثل همه ما شروع پرچالشی در یک تیم بزرگ داشته اما نباید دائما از او انتقاد کرد. او توانایی اینکه بهترین مدافع دنیا بشود را دارد. دی لیخت مثل من و دیگر بازیکنان مرتکب اشتباهاتی شده است. این اتفاق در فوتبال غیر قابل اجتناب است. او تنها 20 ساله است و با تجربه بیشتر بهترین مدافع دنیا می شود. دی لیخت پس از اینکه در تمام دوران حرفه‌ای‌اش یارگیری نفر به نفر انجام داده، اکنون در یوونتوس دفاع منطقه‌ای را تجربه می‌کند. او تنها به زمان نیاز دارد و در بازی با لوکوموتیو مسکو هم عالی بازی کرد. به هر حال او هم انسان است، اما با کسب تجربه او تبدیل به بهترین مدافع جهان خواهد شد.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала