Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسابقات بخش دو نفره باولینگ قهرمانی آسیا به پایان رسید

© Photo / Obaidullah Anwariملی پوشان باولینگ افغانستان
ملی پوشان باولینگ افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های باولینگ قهرمانی آسیا در بخش دو نفره‌ی مردان و بانوان امروز به پایان رسید اما 5 نماینده افغانستان همچنون نتوانستند مدال بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، در این مرحله از رقابت‌های قهرمانی آسیا، رقابت دونفره در بخش مردان صبح امروز پی‌گیری شد که عبدالله نوری و ناصر صدیقی طی آن برابر حریفان شان وارد رقابت شدند و سرانجام از شش بازی متوالی مجموعا 2381 امتیاز کسب نمودند و بالاتر از بازیکنان کشورهای پاکستان، عراق، اردن و مصر در مکان 34 ایستادند اما با منفی520 امتیاز نسبت به نفرهای اول، نتوانستند کسب مدال نمایند.

در ادامه عصر امروز نیز قادری دیگر ورزشکار افغانستانی در کنار (Pacer) بازیکن معرفی شده از سوی سازمان برگزاری رقابت‌ها، شش گیم متوالی‌ را انجام داد. (گفتنی‌ست که نمرات {Pacer} حساب نمی‌شود.)

این در حالیست که زحل بیات و فضیله حورزاد دو ‌ملی پوش بخش بانوان کشور، در این مرحله از مسابقات نمایش بهتری داشتند و با رقم زدن 2119 امتیاز از مجموع شش گیم دو نفره متوالی، بالاتر از ورزشکاران هشت کشور در رده‌ی 30 جدول ایستادند اما دست آنان نیز از مدال کوتاه ماند.

گفتنی‌ست که رقابت‌های باولینگ قهرمانی آسیا 2019 به میزبانی شهر السالمیه/کویت با حضور 27 کشور برای ده روز به راه اندازی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала