روسیه حمله تروریستی در ننگرهار را محکوم کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве
Здание министерства иностранных дел РФ на Смоленской-Сенной площади в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه با نشر یک خبرنامه، حمله تروریستی در ولایت ننگرهار افغانستان را محکوم نموده، با خانواده‌ها و نزدیکان قربانیان ابراز همدردی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه با نشر یک خبرنامه نوشته است: "این جنایت را قاطعانه محکوم می‌کنیم. با خانواده‌ها و نزدیکان قربانیان ابراز تسلیت و همدردی نموده به زخمیان صحت‌یابی کامل آرزو می‌کنیم".

غنی: به خانواده‌های قربانیان حادثه ننگرهار زمین و سفر حج داده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
غنی: به خانواده‌های قربانیان حادثه ننگرهار زمین و سفر حج داده می‌شود

در ادامه آمده است که هدف این حمله تروریستی "ایجاد وحشت میان جامعه افغانی بوده"، صلح پایدار در افغانستان که برای رسیدن به آن طرفین مخالف و جامعه جهانی تلاش دارند، در تضاد با علایق تروریست‌هایی که قصد دارند در این کشور باقی بمانند، قرار دارد.

وزارت خارجه روسیه در پایان افزوده است: "به باور ما باید تمام تلاش‌ها برای انجام‌نشدن این طرح‌ها، صورت بگیرد. حکومت افغانستان را به اتخاذ اقدامات فوری برای تامین امنیت افراد ملکی و افزایش موثریت مبارزه با تروریزم در خاک این کشور، و در قدم نخست از بین‌بردن پایگاه‌های گروه تروریستی داعش، فرا می‌خوانیم".

به تاریخ ۱۸ اکتوبر گزارش شد که افراد ناشناس مسجدی را در ولسوالی هسکه مینه در ولایت ننگرهار هدف حملات راکتی قرار دادند که در نتیجه این حمله تروریستی ۷۰ تن جان باختند و ۶۰ تن دیگر آسیب دیدند. تا هنوز هیچ گروهی مسوولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала