Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: برای فتح لیگ قهرمانان آماده نیستیم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قهرمانی در لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی شبیه یک رویا است اما پپ گواردیولا به این باور است که تیمش هنوز برای کسب این افتخار آماده نیست.

به گزارش اسپوتنیک، تیم گواردیولا در سه بازی اخیر خود با نتیجه 0 - 2 به پیروزی رسیده که آخرین آنها دیدار شنبه برابر کریستال پالاس بود. این پیروزی فاصله بین آنها و لیورپول صدرنشین را کمتر کرد اما همچنان این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی نگه داشت. سیتی در این دیدار 72 درصدر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست 21 شوت به سمت دروازه حریف بزند.

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا و پیکه بهترین‌های کاتالونیا

سرمربی سیتی‌زن‌ها در این مورد گفت: «مردم لیگ قهرمانان را هدف اصلی ما می‌دانند و در مورد آن حرف می‌زنند اما ما هنوز برای آن آماده نیستیم. موقعیت‌های گل زیادی خلق می‌کنیم، گل نمی‌خوریم اما هنوز جا برای پیشرفت داریم. در 2  فصل اخیر گل‌های زیادی زده‌ایم و هیچ شکی در مورد آن وجود ندارد اما هنوز باید روی خیلی از موضوعات کار کنیم. برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید از تمام موقعیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم، بنابراین تا آن روز نمی‌توانیم قهرمان شویم».

شاگردان گواردیولا این فصل لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کرده و ادامه داده اند و سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف تیم آتالانتا بروند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала