ارزش دهی سبک نوشتن ترامپ توسط زاخارووا

© Sputnik / Ramil Sitsikov /  مراجعه به بانک تصاویر ارزش دهی سبک نوشتن ترامپ توسط زاخارووا
ارزش دهی سبک نوشتن ترامپ توسط زاخارووا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه از احتمال گنجانده شدن سبک نوشتاری رئیس جمهور امریکا به رئیس جمهور ترکیه در کتاب های دیپلماسی خبر داد.

 به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در برنامه تلویزیونی شبکه NTV روسیه گفت:- "این سبک و ژانر نامه نگاری در كتاب های درسی مربوط به دیپلماسی و یا روابط بین الملل گنجانده می شود، خوب این سبك امریكا است، شیوه سیستم سیاسی و شیوه روابط با شرکا است".

 نامه توهین آمیز ترامپ به اردوغان: احمق نباش  - اسپوتنیک افغانستان
نامه توهین آمیز ترامپ به اردوغان: احمق نباش

یک روز پیش، اردوغان قول داد نامه ای بی ادبانه ای را که از دونالد ترامپ در تویتر دریافت کرده است، فراموش نمی کند. در 9 اکتوبر، هنگامی که ترکیه عملیاتی نظامی خود را در سوریه آغاز کرد، دونالد ترامپ رئیس حمهور امریکا، نامه ای به اردوغان ارسال کرد و از او خواسته بود که «احمق بازی در نیاورد» و «دنیا را شرمسار نکند».

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 9 اکتوبر، اردوغان از آغاز یک عملیات نظامی در سوریه با عنوان «چشمه صلح» خبر داد، که هدف آن نابودی دهلیز تروریستی در مرزهای جنوبی ترکیه و اطمینان از صلح در منطقه بود. این عملیات در برابر حزب کارگران کردستان و گروه تروریستی «دولت اسلامی» برنامه ریزی شده بود.

همچنان رهبران کشورهای اروپایی، به ویژه فرانسه، آلمان و انگلیس، عملیات نظامی را که ترکیه در خاک سوریه آغاز کرده بود، به شدت محکوم کردند. ایالات متحده نیز از اعمال تحریم هایی در برابر ترکیه خبر داد.

بدنبال آن ترکیه با نمایندگان ایالات متحده کنفرانسی را در تنظیم اوضاع در سوریه برگزار کرد، جایی که انقره تصمیم گرفت عملیات نظامی را به مدت 120 ساعت به حالت تعلیق درآورد.

ترامپ در تویتر خود از ترکیه برای این کنفرانس تشکر کرد. به گفته رئیس کاخ سفید، به لطف این کشورها خواهند توانست «جان میلیون ها نفر را نجات دهند». اردوغان به شدت در تویتر به او پاسخ داد و تأکید کرد:- "وقتی تروریسم را که دشمن اصلی بشریت است شکست دهیم، جان های بیشتری نجات می یابد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала