Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت اتلتیکو مادرید به برگزاری بازی‌های لالیگا در آمریکا

© AP Photo / Andres Kudackiاتلتیکو مادرید
اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سیمئونه هیچ مخالفتی با با برگزاری دیدار این تیم با ویارئال در آمریکا نداشته است که این رضایت این باشگاه را نشان می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس، رییس لالیگا از در آغاز لیگ از برگزاری برخی بازی‌های در ایالات متحده آمریکا خبر داد و مدعی شد که برگزاری بازی‌های لالیگا در خارج از اسپانیا برای این لیگ سود آور خواهد بود. پس از انتشار این خبر باشگاه‌های زیادی به شمول رئال مادرید و بارسلونا مخالفت شان را با این طرح اعلام کردند.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا، اتلتیکو مادرید و بیلبائو، بهترین‌های اسپانیا در دفاع و حمله

حال دو باشگاه اتلتیکو مادرید و ویارئال که رؤسای این دو باشگاه از دوستان نزدیک خاویر تباس اند به برگزاری دیدار این دو تیم در آمریکا واکنش منفی نشان نداده اند و به نظر می‌رسد این بازی در ماه دسمبر در آمریکا برگزار خواهد شد.

در همین حالا دیگو سمئونه، در کنفرانس خبری قبل از بازی با والنسیا در این مورد صحبت کرد و گفت که حاضر اند در هرجای دنیا بازی کنند.

سیمئونه به کادنا کوپه گفت:« ما در عربستان، بولیوی یا ترکیه بازی خواهیم کرد، هر کجا بخواهند ما رقابت خواهیم کرد. هنوز به بازی‌های بعدی فکر نمی‌کنم زیرا بازی مهمی در هفته پیشرو داریم. والنسیا حریف آسانی نخواهد بود و این بازی بسیار پیچیده است زیرا آنها یک تیم تاریخی و بسیار رقابتی هستند. آنها قدرت زیادی در بازیابی و نگه داشتن توپ دارند. والنسیا از زمان آمدن سلادس به این تیم پیشرفت داشته است و او برخی چیزها را تغییر داده است، تیمی با ساختاری منظمی تشکیل شده است و من تصور می کنم مربی به این فکر کند که چه چیزی برای او مناسب است. آنها خطرناک و قوی هستند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала