پسر تارزن مادر خود را کشت و خودش کشته شد

© AP Photo / Reed SaxonТарзан
Тарзан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر هنرپیشه سینما که نقش اساسی را در فیلم تارزن بازی نموده بود؛ مادر خود را کشت و به قتل رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ طبق خبر رسانه ها، خانم رون الی Ron Ely هنر پیشه مشهور سینما که در فیلم سریال  تارزن بدر سال 1960 به اوج شهرت خود رسید، توسط پسراس در داخل خانه در کالیفونیا به قتل رسید.

​گزارشات حاکی از آن است که روز سه‌شنبه این هفته ، پولیس به از استماع خبر عاجل به خانه مقتول در سانتا باربارا رسید، جایی که جسد والری لوندین الی را پیدا کردند ، که بر اثر زخم چند ضربه‌ای به قتل رسیده است.مقامات گفتند كه کامیرون 30 ساله پسر مقتول بازداشت گردیده است. شخص ران الی ، 81 ساله ، مجروح نشده و برای ارزیابی وضعیت صحی وی به شفاخانه منتقل گردیده است.

در بیانیه آمر حوزه پولیس سانتا باربارا آمده است: "پولیس خانه و اطراف آن را جستجو کرد تا کامیرون الی را پیدا کند. مظنون در حین جستجو در نزدیکی خانه پیدا شد. او مسلح بود و پولیس را تهدید می کرد که در پاسخ ، چهار افسر پولیس به طرف وی فیر کردند و او کشته شد.ران الی به خاطر ایفای نقش تارزان در سریال های تلویزیونی به همین نام شناخته می شود ، که در NBC در سالهای 1966-1968 پخش شد.

در مرکز آن چهره افسانه ای مرد جوانی است که در میان میمون های آفریقا پرورش یافته است. این سریال تلویزیونی براساس رمانی از ادگار بروس تهیه شد که در سال 1914 نوشته شده است.

همسر وی ، والری لوندین ، ​​خانم سابق خانم فلوریدا بود.این زوج علاوه بر پسر کامیرون ، دو دختر دیگر به نام کرستن و کیتلند نیز دارند.

ران الی از سال 2001 تا 2014 بازیگری را در فیلم ها و تلویزیون متوقف کرد و بعد از آن به عنوان یک بزرگان جامعه آمیش در فیلم "منتظر آمیش" به تلویزیون بازگشت.این بازیگر در مصاحبه ای با روزنامه Charlotte Observer در آن زمان گفت: "من برای گرفتن مراقبت از خانواده و فرزندان اینجا در سانتا باربارا فیلمبرداری را متوقف کردم. اکنون همه بچه ها با دیپلوم افتخار از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала