Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استفاده از VAR برای مقابله با نژادپرستی در ایتالیا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر VAR کمک داور ویدیویی
VAR کمک داور ویدیویی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده است که از کمره های VAR برای مقابله با نژاد پرستی در سری آ استفاده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، گابریل گراوینا رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام كرد كه سری آ با هدف مقابله با شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه ها و شناسایی عاملان آن، كاربرد کمره های VAR را آغاز خواهد كرد.

گراوینا که در اکتوبر 2018 در این پُست گماشته شد، به اسکای ایتالیا گفته که برنامه هایی برای صدور احکام شدیدتر به مجرمین نژادپرست در استادیوم های ایتالیا وجود دارد.

گراوینا گفت: "ما با وزارت داخله همکاری کرده ایم و برخی از قوانین بسیار سختگیرانه با مجازات های یکسان شدید وضع کرده ایم. بنابراین ما به استفاده از فناوری متوسل می شویم، اما فقط می توانیم با کمک پولیس و وزارت داخله این کار را انجام دهیم."

او در ادامه افزود: "من به این چند شعار اهمیتی نمی دهم، اما من به اصل حمایت آنها اهمیت می دهم. خواه توسط یک، دو یا ده نفر انجام شود، نیاز به مداخله دارد و حتی یک فرد مجرد باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد. باشگاه های فوتبال امروز می توانند مسئولان را از طریق فناوری شناسایی کنند. ما یک آزمایش را در ذهن داشته باشیم که مطمئناً به نتایج عالی منجر می شود و به زودی آن را معرفی خواهیم کرد.

گراوینا در ادامه اضافه کرد: "این باعث تعجب من می شود که شعارها گاهی اوقات مورد توجه قرار می گیرند، باید دلایل این مسئله را بفهمیم، طبیعی نیست. ما اگر همه متحد باشیم و بر روی یک هدف مشترک متمرکز شویم، می توانیم در رقابت با نژادپرستی پیروز شویم. کسی که بتواند این افراد را از مسابقات خارج کند. برای این کار سیستم VAR را علیه شعارهای گفته شده اتخاذ خواهیم کرد. سری آ در سال گذشته شاهد اتفاقات نژاد پرستانه ای بود که بلیزماتویدی، روملو لوکاکو، مویز کین و کالیدو کولیبالی در هنگام بازی در خارج از کشور با آن روبرو شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала