Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کفش طلا چه زمانی به مسی اهدأ خواهد شد؟

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی ششمین کفش طلایش را در جریان همین هفته دریافت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فصل گذشته و از نظر فردی فصل فوق‌العاده‌ی را پشت سر گذاشت و توانست با زدن بیشترین گول بالاتر از امباپه آقای گول اروپا شود.

Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی 134 روز است برای بارسا گل نزده است

لیونل مسی به تاریخ 16 اکتوبر و به روز چهارشنبه در مراسمی کفش طلایش را به دست خواهد آورد و در روز رویارویی با رئال مادرید(ال کلاسیکو) در نیوکمپ آن را در برابر چشمان بازیکنان رئال مادرید به هواداران بارسا به نمایش خواهد گذاشت.

این ششمین کفش طلای مسی است و برای سومین بار متوالی این جایزه را کسب می‌کند. تا حالا هیچ بازیکنی نتوانسته به اندازه مسی این جایزه را کسب کند و مسی از این حیث در جهان رکورد دار است.

مراسم اهدای کفش طلا در بارسلون برگزار خواهد شد و مسی با حضور در این مراسم ششمین کفش طلا را دریافت خواهد کرد تا در سال 2019 دومین جایزه فردی، پس از جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала