Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موج اعتراضات بر علیه پروژه سن سیرو جدید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سن سیرو Футбол. Лига Чемпионов. Матч "Интер" (Милан) - "Рубин" (Казань)
ورزشگاه سن سیرو  Футбол. Лига Чемпионов. Матч Интер (Милан) - Рубин (Казань) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال اینتر و میلان برنامه ساخت ورزشگاه جدید شان را ارائه کرده اند ولی با موجی از اعتراضات ساکنین منطقه روبرو شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید شان برنامه های خود را اراده کردند ولی ساکنین منطقه پیشنهاد شده با آن مخالف هستند.

اکثر اعضای شورای شهر میلان در مورد تخریب سن سیرو و پروژه ساخت ورزشگاه جدید این شهر مخالفت نشان داده اند و عصر دیروز نیز الساندرو آنتونلو مدیر اینتر و پائولو اسکارونی مدیر باشگاه میلان در جلسه ای حضور یافتند تا پروژه ساخت ورزشگاه جدید را معرفی کنند ولی با استقبال کم و منفی شهروندان مواجه شدند.

ساکنین معترض باور دارند که پروژه یاد شده تنها تجارت بوده و دو باشگاه فقط به درآمدزایی خود فکر کرده اند و از این موضوع نیز شکایت دارند که ورزشگاه بیش از حد به خانه های شان نزدیک شده است.

در همین حال اسکارونی که پیش از این پروژه یاد شده را با نام "یک منظره متلاطم" یاد کرده و می گوید که این پروژه سبب می شود تا مردم میلان نسبت به آن خوشبین باشند، در حالیکه چنین اتفاقی رخ نداد.
پس از این البته عده ای از ساکنین خواستار اجرای طرح استفانوبوئری شدند که در طرح خود فضای سبز بیشتری در نظر گرفته بود اما در پروژه جدید چنین موردی در نظر گرفته نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала