Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت دوباره بوفون به تیم ملی ایتالیا

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است بوفون با عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته است به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش اسپوتنیک، جان لوییجی بوفون پس از عدم صعود ایتالیا به جام جهانی 2018 روسیه، از تیم ملی فوتبال ایتالیا خدا حافظی کرد ونتوانست در شرایط بهتر از تیم ملی خدا حافظی کند.

بوفون دروزاره بان یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت همه جانبه بوفون از بازیکن جدید یووه

حالا نشریه کویره دلو اسپورت مدعی شده است که ممکن است بوفون از سوی روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا به این تیم دعوت شود.

در صورت صعود زود هنگام تیم ملی ایتالیا به یورو 2020 مانچینی از بوفون به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد تا برای او بازی خداحافظی که شایسته بوفون است برگزار شود و این بازیکن باردیگر با شرایط مناسب از فوتبال ملی خداحافظی کند.

بوفون در بازی برابر سویدن که پس از 60 سال تیم کشورش به جام جهانی صعود نکرد با چشمان اشکبار اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی ایتالیا بازی نخواهد کرد و از فوتبال ملی خدا حافظی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала