Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت احتمالی مسی در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل محکومیت مالیاتی سابق لیونل مسی در اسپانیا، بارسلونا در صورتیکه در ادامه لیگ قهرمانان اروپا با تیمی انگلیسی روبرو شود، مسی احتمال نمی‌تواند تمیش را در سفر به انگلیس همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، در صورت جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا که به برکسیت مشهور است، احتمال این وجود دارد که لئونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در صورت مواجه شدن تیمش با یکی از تیم های انگلیس در ادامه لیگ قهرمانان اروپا، نتواند به آبی‌اناری‌ها در سفر به انگلیس همراهی کند. دلیل این موضوع به محکومیت سابق مسی در اسپانیا به اتهام تقلب مالیاتی برمی‌گردد.

Lionel Messi, right, talks to coach Jorge Sampaoli during a training session of Argentina at the 2018 soccer World Cup in Bronnitsy, Russia, Tuesday, June 19, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی رکورد پیرلو را شکست

فوق ستاره بارسلونا در گذشته در اسپانیا به اتهام تقلب مالیاتی به دادگاه رفته و محکوم شده است. بخشی از حکم محکومیت مسی یک حکم حبس 21ماهه تعلیقی بوده است. این حکم در گذشته برای مسی مشکل‌ساز نبوده چون او علاوه بر تابیعت آرژانتینی، پاسپورت و تابعیت اسپانیایی را هم دارد و در نتیجه شهروند اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. از همین‌رو او تا کنون می‌توانسته به دلیل آنکه محکومیتش مربوط به جرایم خشن نیست، به انگلستان سفر کند. اما در صورت نهایی شدن برکسیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، مسی با مشکل مواجه خواهد شد. انگلیس در آن صورت دیگر جزئی از اتحادیه اروپا نیست و ممکن است مسی به دلیل محکومیت مالیاتی خود اجازه سفر به انگلیس را پیدا نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала