Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر پیش از پایان فصل سولسشر را اخراج می‌کند

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع پیشین شیاطین سرخ دلیل کمی برای خوش بینی در اولدترافورد مشاهده می کند و معتقد است که تغییر دیگری در فصل 2019-20 انجام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پل مک گرات می گوید، هر فرصتی وجود دارد که اوله گونار سولسشایر فصل را در منچستریونایتد به پایان نرساند، زیرا اوضاع در اولدترافورد ممکن است به زودی بهتر نشود.

گمانه زنی ها درباره آینده سرمربی شیاطین سرخ شروع شده‌است، سؤالاتی در مورد شایستگی سولسشایر در پست سرمربی‌گری هنگامی كه به وی قرارداد 3 ساله تحویل داده شد، پرسیده شد و این نگرانی ها برای بسیاری همچنان باقی است.

مدافع پیشین یونایتد دلیل کمی را برای خوش بینی می بیند و یا این که احتمال می رود روند موفقیت آمیز برای سولشایر پیش رود، در حالی که شیاطین سرخ همچنان سایه ای از آنچه قبلاً بودند را دارند.

مک گرات به ایندیپندنت ایرلندی گفت: "این روزها برای منچستریونایتد بسیار غمناک است و کسانی که سالها به این باشگاه حسادت می کردند ، دوست دارند این اوضاع ادامه داشته‌باشد.

"یونایتد در 10 مسابقه اخیر خود در خارج از خانه به پیروزی نرسیده است و دلیل بسیار خوبی وجود دارد که ممکن است این رکورد امروز بعد از ظهر در پارک جیمز پارک ادامه یابد.

"به نظر می رسد که سولسشایر یک مرد دوست داشتنی است و همه هواداران یونایتد از دیدن موفقیت وی ناامید هستند، اما ایمان داشتن با تیمی که به نظر نمی رسد موفق شود.

وی گفت: "آنها چند هفته گذشته قدرت کافی برای غلبه بر روچدیل کوچک در جام لیگ نداشتند و عملکرد برابر آرسنال در دوشنبه شب نیز خیلی ضعیف بود.

"سپس شما می بینید که پنج شنبه شب در یک رقابت لیگ اروپا، منچستر یونایتد هرگز نباید با تیم سوم یا چهارم هلند را در یک رقابت لیگ اروپا مساوی کند، و آنها نتوانستند در کل مسابقه یک شوت در چهارچوب داشته باشند که شرم آور بود.

یونایتد از زمان پیروزی خیره کننده 3-1 لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن که یک قرارداد دائمی برای اوله به ارمغان آورد، نتوانست در بازی خارج از خانه تحت هدایت سولسشایر پیروز شود.

آنها یکشنبه می توانند آین عمل‌کردضعیف را در روز یکشنبه در پارک جیمز ادامه دهند که باعث سست تر شدن جایگاه سرمربی اهل ناروی منچستریونایتد خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала