Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخیا: تا پای مرگ برای سولسشر می‌جنگیم

© @manchesterunited - FBشیاطین سرخ در جستجوی جانشین برای دخیا
شیاطین سرخ در جستجوی جانشین برای دخیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید دخیا از مربی تیمش سولسشر حمایت می‌کند و مدعی است که هر کاری برای او انجام خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم سولسشر شروع ضعیفی داشته است و فقط هشت امتیاز از شش بازی خود در لیگ برتر کسب کرده است.

Spain's goalkeeper David de Gea points during a friendly match between Tunisia's and Spain's national soccer teams ahead of the World Cup in Krasnodar, Russia, June 9, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دخیا در منچستریونایتد ماندنی شد+ویدیو وعکس

این روند باعث شده است که دوام کار سولسشر زیر سوال برود، اما دخیا معتقد است یونایتد باید باور خود را به مهاجم سابق و مربی فعلی باشگاه حفظ کند.

دروازه بان منچستر یونایتد، حمایت خود از اوله گونار سولسشر اعلام  کرد و مدعی شد که برای سرمربی تحت فشار تمامی بازیکنان تا پای مرگ خواهند جنگید.

دخیا در مصاحبه‌یی گفت:«سولسشر بخشی از خانواده یونایتد است. او سالها به عنوان بازیکن در اینجا حضور داشت، او باشگاه را به خوبی می شناسد و مهمتر از همه این است که کل تیم در پشت او قرار دارد. ما برای او می جنگیم. او مربی خوبی است و ما تا آخر با او خواهیم بود. یونایتد بزرگترین و با شکوه‌ترین باشگاه در انگلیس است و باعث افتخار من است که سالها در این باشگاه حضور داشته ام.»

دخیا افزود:« مدت طولانی است که در اینجا هستم و واقعاً خوشحال هستم، یک باشگاه فوق العاده با هواداران خارق العاده داریم. ما سالهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما به همین دلیل است که ما در اینجا هستیم، سعی و کمک کنیم تا در سالهای بعد بتوانیم به کارهای بزرگ و اهداف بزرگی برسیم.»

این در حالیست که دخیا اخیر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و تا سال 2023 در یونایتد ماندگار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала