Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس، دلیل شکست رئال برابر پی‌اس‌جی را بیان کرد

© REUTERS / Giorgio PerottinoReal Madrid's Iker Casillas
Real Madrid's Iker Casillas - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه‌بان اسطوره‌ای رئال مادرید پس از شکست تیم سابقش برابر پاری‌سن‌جرمن دلیل این شکست را بیان کرد.

به گزارش اسپوتینک، رئال مادرید شب گذشته در نخستین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان پاری‌سن‌جرمن بود. نتیجه این دیدار حساس، با شکست تلخ شاگردان زیدان به پایان رسید.

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست تحقیرآمیز رئال برابر پی‌اس‌جی/اتلتیکو مادرید از شکست گریخت/بایرن و منچسترسیتی با برد شروع کردند

ایکر کاسیاس، اسطوره رئال مادرید پس از این شکست تلخ مادریدی‌ها دلیل این شکست را این گونه اظهار داشت: «در خط دفاع باید بهتر از این‌ها عمل شود. پاری‌سن‌جرمن در خط میانی‌اش قدرتش را به رخ رئال کشید. البته مهارت تکنیکی دی ماریا در خط میانی به پاریس کمک زیادی کرد. رئال، هنوز بازی‌های زیادی را در لیگ قهرمانان اروپا پیش رو دارد و این تنها اول کار بود».

در همین حال، کیلور ناواس دروازه بان سابق رئال و کنونی پاری‌سن‌جرمن پس از اولین دیدار برابر تیم سابقش گفت: «من احساس عجیبی داشتم وقتی وارد زمین بازی شدم و همبازی‌هایم را در طرف مقابل دیدم. این تجربه‌ای است که باید بگذرد. من احترام خاصی به همه انان دارم و تا پایان عمرم آنها دوستانم خواهد بود اما در داخل زمین هر کس برای تیمش تلاش می کند. ناواس در پیوند به بازی‌ پی‌اس‌جی و رئال مادرید گفت: «خط دفاعی ما خیلی عالی بود. رئال مادرید حملات زیادی را به سمت دورازه ما انجام دادند اما ما خیلی خوب موفق شدیم که فضا در اختیار داشته باشیم و به رقیب فرصت ندهیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала