Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشک رونالدو و حسرت یک صحبت عادی با پدر

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس
کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یادآوری خاطرات پدر کریستیانو رونالدو، اشک این ستاره فوتبال جهان را در یک گفتگوی خبری درآورد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، نشر کلیپ صحبت‌های ژوزه دنیس اویره، پدر رونالدو قبل از یورو 2004 باعث احساساتی شدن این ستاره پرتگالی شد و حتا نتوانست بر احساساتش غالب شود. پدر رونالدو به دلیل مشکل کبد و مصرف بیش از حد الکل در سال 2005 در سن 52 سالگی از دنیا رفت. او نتوانست موفقیت‌های عمده پسرش کریستیانو را ببیند.

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو و فتح دروازه 40 کشور جهان + کاریکاتور

فوق ستاره پرتگالی در این مورد گفت: «من اصلا این ویدئو را ندیده بودم. اصلا ندیده بودم! باید آن را بگیرم و به خانواده‌ام نشان دهم. فکر می‌کردم این مصاحبه جالب باشد ولی انتظار نداشتم که گریه کنم. نمی‌دانم آن را از کجا به دست آوردید. من پدرم را خیلی زیاد نمیشناختم. او الکلی بود و هیچ‌وقت با او یک صحبت عادی نداشتم چون همیشه مست بود و این خیلی سخت بود».

رونالدو 20 ساله بود که پدرش را از دست داد. پدرش نتوانست موفقیت‌های عالی پسرش از جمله پنج توپ طلا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو 2016 را نتوانست ببیند. همچنین نتوانست چهار فرزند رونالدو را نیز ببیند.  فوق ستاره پرتگالی در این مورد افزود: «پدرم سرباز بود و تحت تاثیر جنگ‌ها در موزامبیک و آنگولا قرار گرفت و نتوانست هیچ‌کدام از موفقیت‌های من از جمله جایزه بردنم را ببیند. پدرم خیلی زود از بین رفت».

دولورس آویرو مادر رونالدو در سال 2014 اعلام کرد که به دلیل تنگ دستی زیاد قصد داشت رونالدو را سقط کند و او را به دنیا نیاورد و حتی دست به کار نیز شد ولی در انتها پزشک‌ها او را همراهی نکردند و به همین خاطر او منصرف شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала