Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بودجه رئال برای خرید امباپه فاش شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بودجه نقل و انتقالات 2020 رئال مادرید و برنامه این تیم برای خریداری کیلیان امباپه فاش گردید.

به گزارش اسپوتنیک، بودجه نقل و انتقالات رئال مادرید برای سال آینده مشخص شده که در آن برنامه ی برای خرید امباپه نیز در نظر گرفته شده است.

تنها چند هفته از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی می گذرد و رئال مادرید بازیکنانی را که مجموعا 280 میلیون خریده، تا کنون از آنان نتوانسته استفاده بهینه نماید. اکنون افشای جزئیات هزینه های حساب های مالی فوق، با وجود هزینه قابل توجه، هنوز پول زیادی در بانک وجود دارد که باشگاه از فروش ستاره هایی چون متئو کوواچیچ و مارکوس یورنته نیز مبلغ 117 میلیون پوند را جمع کرده است.

Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
طوفان رئال با خرید همزمان امباپه و نیمار

نشریه های اسپانیایی مدعی شده اند که 156 میلیون یورو (139 میلیون پوند) در دارایی های نقدی رئال وجود دارد، در حالی که 285 میلیون یوروی دیگر (254 میلیون پوند) به صورت اعتبار در دسترس می باشد و این اعتبار جدا از قرارداد قرضی است که باشگاه در اختیار دارد تا استادیوم سانتیاگو برنابئو را مجدداً توسعه دهد.

با داشتن بودجه زیادی که برای سرمایه گذاری زیدان در دسترس است، دروزاه یی را برای لوس بلانکوس باز می کند تا سال آینده علاوه بر پول بزرگ، Galactico را هم به دست آورد.

در همین حال آ اس ادعا می کند که بازیکن مورد نظر تقریباً مطمئاً امباگه از پاری سن ژرمن است و به نظر می رسد که مادرید با تلاش برای ترغیب امباپه مبنی بر تمدید قرارداد فعلی اش با PSG که در جون 2022 به اجرا در می آید، قصد دارد این معامله را عملی کند.

با این کار، بازیکن فرانسوی پس از اتمام قراردادش در جون 2022، می تواند یا پیشنهاد جدیدی را به او بدهد یا او را بفروشد. این بدان معنی است که تابستان آینده، باشگاه فرانسوی تلاش خواهد کرد تا به ستاره اش پیشنهاد یک معامله جدید یا فروش او قبل از پایان یافتن قراردادش بدهد، حرکتی که به مادرید اجازه می دهد تا وارد عمل شود.

در این گزارش از نیمار نیز نام برده شده اما او به دلیل تمایل بازگشت به بارسلونا نسبت به رقبای خود در لالیگا، همراه با افزایش نگرانی های مربوط به مصدومیت ستاره برزیلی، مشکل ساز می گردد و امباپه در این بین می تواند هدف اصلی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала