Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: نیمار به ترکیب پی‌اس‌جی بر می‌گردد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار     Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخلف سرمربی باشگاه پی‌اس‌جی از بازگشت نیمار به ترکیب این تیم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای جدایی نیمار از پاری‌سن‌جرمن، از بحث‌های جدی در رسانه‌های فوتبال جهان بود. در جریان پنجره نقل و انتقالات تابستانی و به توجه به شایعات انتقال او به بارسلونا و یا رئال مادرید، این ستاره برازیلی در چند بازی پاری‌سن‌جرمن به میدان نرفت. اکنون صحبت های در پیوند به بازگشت او به ترکیب پی‌اس‌جی به میان امده است. سرمربی این باشگاه در نشست خبری پیش از بازی برابر استراسبورگ ادعا کرد که نیمار آماده است تا در دیدار شنبه این تیم به ارودی پاری‌سن‌جرمن فراخوانده شود.

France's Kylian Mbappe, left, comforts Argentina's Lionel Messi after France's 4:3 victory in the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina, at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا امباپه را می‌خواهد نه نیمار

توخل در این نشست خبری به خبرنگاران گفت: «بازگشت نیمار با توجه به شرایط در زمان خوبی رخ داد، زیرا کیلیان امباپه و هم ادینسون کاوانی هر دو بازی پیش رو را به دلیل مصدومیت از دست می دهند. حالا همه چیز مشخص است، ما گروه خود را می شناسیم و من بسیار خوشحالم. ما بازیکنان با استعداد زیادی در اختیار داشته و نیمار را در گروه خود داریم».

سرمربی این باشگاه پاریسی در پایان این نشست خبری افزود: «من باور کامل دارم که نیمار همه توان را برای کمک به ما در راه رسیدن به اهداف ما در این فصل هزینه خواهد کرد. البته زندگی بدون نیمار خیلی هم دشوار نبود، اما اگر قرار به صحبت باشد باید در مورد اظهار نظرهای بارسلونا، پدر نیمار و دیگر مسائل صحبت کنم،  می‌خواهم رو به جلو نگاه کنم و نیمار دوباره لبخند خواهد زد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала