Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بعد از هر جمله مسی "اما" بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گاسپارت رئیس سابق بارسا گفت که برای آبروداری، بارسلونا نمی تواند نیمار را با قیمت درخواستی بازگرداند و می گوید مسی هشدارهایی را ارسال کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوآن گاسپارت روز پنجشنبه مصاحبه لیونل مسی در اسپرت را با "ال لارگوئرو" تجزیه و تحلیل کرد و در مورد اختلاف نیمار و بند آزاد سازی فوق ستاره آرجانتینی صحبت کرد.

وی درباره مصاحبه مسی گفت: "اینیستا و ژاوی در قراردادهای خود مواردی از این دست را داشتند. این چیز جدیدی نیست." "آنچه مسی دارد بخشی از فلسفه بارسا است. من او را خوب می شناسم و فکر نمی کنم حرف های وی برای باشگاه چالشی باشد زیرا این سبک او نیست. بعد از هر بیانیه یک" اما "آمد و در حالی که ممکن است باشگاه درک کند آنها به عنوان بی ربط هستند، من فکر می کنم هشدارهای وی مبنی بر اینکه او نحوه عمل‌کرد باشگاه را دوست ندارد. "

وی می گوید: "من می دانم که بارسلونا و رئیس سعی کردند نیمار را به خدمت یگیرند اما پی‌اس‌جی  300 میلیون یورو درخواست کرد و در حالی که نیمار یک بازیکن استثنایی است، آنها نتوانستند این کار را انجام دهند." پایان یافت که بارسا از مذاکرات خارج شد و PSG پیشنهادات خود را رد کرد. "بارسلونا تلاش خوبی برای ثبت نام وی انجام داد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала