امریکا راکت "قاتل سربازان روسی" را آزمایش نمود+عکس

© Flickr / MarinesFGM-148 Javelin
FGM-148 Javelin - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امریکا راکت جدید رهبری شده "قاتل سربازان روسی" را مورد آزمایش قرارداد.

راکت ضد تانک (FGM-148 Javelin) ، که با استیشن PROTECTOR Common Remotely Operated Weapon Station (CROWS) پیوند گردیده و از فاصله دور توسط پهپاد اکتشافی کنترل می گردد، موفقانه در پولیگون Redstone مورد آزمایش قرار گرفت.

پنتاگون جهت تولید راکت ضد تانک برای اوکراین میلون ها دالر اختصاص داد - اسپوتنیک افغانستان
پنتاگون جهت تولید راکت ضد تانک برای اوکراین میلون ها دالر اختصاص داد
براساس گزارش نشریه  Defence Blog، دستور پرتاب راکت از راه دور (از طریق ارتباط رادیویی ایمن و بدون حضور مستقیم اپراتور در محل پرتاب) داده شده است که این امر سازگاری تجهیزات مورد استفاده در آزمایش را تأئید می کند. هدف از چنین سیستم- نجات جان سربازان در نبرد با دشمن است.

США испытали «убийцу» русских солдат https://t.co/EGa1E4EV8h

​Breaking Defence با توصیف سناریوی فرضی استفاده از FGM-148 Javelin به عنوان بخشی از تایتان، ادعا می کند در صورت حمله روسیه به کشورهای بالتیک که گفته می شود شامل حمله تانک های T-90 روسیه به لتونیا است ، استفاده از راکت FGM-148 Javelin و Titan تلفات انسانی را به حداقل می رساند. 'فرصت های تاکتیکی افتتاحیه باید به برنامه ریزان ارتش فرصت کافی برای فکرکردن را بدهد - و شاید روس ها بهانه برای احتیاط باشند.'

تولید کنندگان FGM-148 Javelin شرکت های آمریکایی Raytheon و Lockheed Martin استند. CROWS PROTECTOR توسط ناروی کنگسبرگ طراحی شده است. Titan توسط بریتانیا QinetiQ و استرالیا میلرم رباتیک ایجاد شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала