Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه بازی با رئال را از دست داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی هفته آینده به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن باز خواهد گشت اما برای اولین بازی PSG در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نخواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، پی‌اس‌جی بروزرسانی مصدومیت را در امباپه، کاوانی و دراکسلرمنتشر کرده است و به نظر می رسد امباپه سفر PSG به سانتیاگو برنابئو را در اولین بازی مرحله گروهی هفته آینده از دست خواهد داد.

مهاجم فرانسوی هفته آینده به تمرینات بازخواهد گشت و به اندازه کافی مناسب نخواهد بود که پس از تحمل یک ماه پیش مصدومیت همسترینگ در اختیار توماس توخل باشد پی‌اس‌جی با سؤالاتی كه از این باشگاه در مورد آمادگی جسمی آنها پرسیده می شود، پاسخ داد.

نیمار بعد از بازی منچستریونایتد سال گذشته وقتی به آنها پنالتی دیرهنگام داده شد،، که ماركوس راشفورد برای فرستادن قهرمانان لیگ 1 به خانه حمله كرد. او اما می تواند در آخر هفته در لیگ برگردد.

با این وجود کاوانی می تواند برگردد و در حالی که هیچ یک از مصدومین با استراسبورگ را بازی نخواهد کرد، این بازیکن 32 ساله خود را در موقعیت خوبی قرار داده است تا روز چهارشنبه در برنابئو نقش ایفا کند.

امباپه در گذشته با نقل و انتقالات مادرید با فلورنتینو پرز ارتباط داشت و گفت كه آنها "به دنبال بازیکن فرانسوی هستند و به دنبال او خواهند رفت".

دراکسلر و تیلو کهرر هنوز تحت معالجه قرار گرفته اند و هیچ برنامه ای در مورد زمان بازگشت آنها ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала