Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: نه خواهان جدایی هستم، نه خواستار بازگشت نیمار

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش تاکید کرده که او نه خواستار جدایی از بارسا است و نه خواهان بازگشت نیمار شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت، لئونل مسی از بازیکنانی است که کمترین حضور را در رسانه‌ها داشته است. اما خبرهای بسیاری در باره او در رسانه‌ها منتشر می‌شود. این ستاره فوتبال جهان در تازه‌ترین گفتگویی که با اسپورت داشت، در پیوند به گمانه‌زنی‌های که در این اواخر در باره او وجود داشت صحبت کرده است. مسی درباره بند جنجالی قراردادش که اجازه جدایی را به او پس از پایان هر فصلی می دهد گفت: «بارسلونا خانه من است. من هیچ گاهی خواهان جدایی نشده ام، بلکه همواره در تلاش قهرمانی و پیروزی بوده‌ام».

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت سوارز به تمرینات بارسا؛ والورده به مسی استراحت می‌دهد

این ستاره آرژانتینی در پیوند به قضیه بازگشت نیمار که آیا او از سران باشاه خواهان بازگشت نیمار شده است، گفت: «من خواستار بازگشت نیمار نشده ام، وقتی مشوره خواستند، نظرم را گفتم. اما به بازگشت او امیدوار بودم. نبود نیمار نمیتواند ما را ناامید کند. ما تیم خوبی در اختیار داریم و بدون نیمار هم می‌توانیم برای کسب هر جامی رقابت کنیم. در واقع من در جریان مذاکرات بارسلونا با پی‌اس‌جی نبوده‌ام و این را نیز نمی‌دانم که آیا بارسلونا تمام تلاش خود برای بازگشت نیمار را به نیوکمپ انجام داد یا خیر. آمدن نیمار می‌توانست از هر لحاظی کمک کننده باشد. او یکی از بهترین های جهان است. البته این را باید به یاد داشت که مذاکره با پاری‌سن‌جرمن کار بسیار دشوار است».

این ستاره نامدار فوتبال جهان درباره شرایط بارسلونا و همسرش نیز به صحبت پرداخت و گفت: اینکه مدیریت باشگاه ثابت است برای ما خوب است. از بازگشت پویول هم بسیار خوشحال شدم. آنتونیلا برای من همه چیز است. آنتونیلا رفیق خوبی برای من است. او به خوبی می داند که چگونه در شرایط سخت کنارم باشد و از من حمایت کند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала