Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد نیم میلیونی مدیربرنامه های بازیکنان فوتبال

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی انگلیس
تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیربرنامه های بازیکنان فوتبال در پنجره های نقل و انتقالات با جابجایی موکلان شان، رقم پولی نیم میلیون یورویی را به جیب زده اند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر برنامه های‌ بازیکنان فوتبالی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات 2019، با انتقال موکلان شان به تیم های دیگر تا 500 هزار یورو درآمد داشته اند.

موسسه اِنساید ورلد کپ (Inside World Cup) اسناد و آماری را ارائه نموده که براساس آن، مدیر برنامه های فوتبالیستان از سیستم نقل و انتقالات فیفا، در تابستان سال 2019 از محل دریافت حق کمیسیون انتقال بازیکن نزدیک به نیم میلیون یورو (478.2 میلیون یورو) درآمد داشته‌اند.

این رقم افزایشی 64.9 درصدی درآمد مدیران برنامه ها را نسبت به تابستان گذشته نشان می‌دهد که دلیل اصلی این امر، افزایش بی‌رویه قیمت بازیکنان در بازار خوانده شده است.

براساس آمار موسسه یاد شده، 47 درصد از مجموع پولی که تابستان امسال برای خرید بازیکنان پرداخت شده، تنها به انتقال 50 بازیکن مربوط می شود.

حق کمیسیون مدیران برنامه بازیکنان در جاهایی که بازیکن را به عنوان بازیکن آزاد (درپایان قراردادش) به تیمی منتقل کرده اند، به مراتب بالاتر از انتظار بوده چرا که رقابت بیشتری را بین باشگاه ها برای جذب بازیکن به وجود آورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала