Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جادوگر دوباره وارد مستطیل سبز می شود

© AFP 2023 / PAUL ELLIS /  مراجعه به بانک تصاویر Ronaldinho Gaúcho
Ronaldinho Gaúcho - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل قرار است در یک بازی دوستانه حضور یابد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینیو اسطوره سابق برزیل معروف به جادوگر فوتبال که سابقه حضور در ترکیب تیم های صاحب نام بارسلونا و میلان داشته و یکسال پیش رسما با دنیای فوتبال وداع نمود، گفته می شود که از سوی باشگاه کلمبیایی سانتافه دعوت شده تا در یک بازی دوستانه لباس این تیم را به تن نماید.

Former FC Barcelona player Ronaldinho, laughs as he enters the stadium during a friendly soccer match between the FC Barcelona and Real Madrid Legends, at the Camille Chamoun Sports City in Beirut, Lebanon, Friday,  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدینیو ممنوع الخروج شد

این ستاره 39 ساله به زودی رهسپار کلمبیا می شود و در 17 اکتوبر وارد رقابت خواهد شد در حالیکه تا کنون از اینکه او برابر چه تیمی به میدان خواهد رفت، یادی نشده است.

 قابل ذکر است که باشگاه "سانتافه" با 17 قهرمانی در لیگ، یکی از موفق ترین تیم های کلمبیا بوده و گرانترین تکت این بازی دوستانه نیز نزدیک به 30 پوند قیمت گذاری شده است.

البته رونالدینیو قبل از رفتن به کلمبیا باید دعوای حقوقی خود را در برزیل به پایان برساند سپس سفر کلمبیا را در پیش بگیرد، چرا که این بهترین بازیکن جهان در اوایل هزاره جدید، پاسپورت ندارد و از برزیل ممنون الخروج می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала