Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر رنگ لوکوی باشکاه روم به احترام سحر خدایاری +عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه روم ایتالیا
باشگاه روم ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه آث روم در واکنش به مرگ سحر خدایاری هوادار ایرانی فوتبال رنگ لوگویش به صورت موقت تغییر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سحر خدایاری دختری 29 ساله و عاشق فوتبال که جان خود را به علت نداشتن حق ورود به ورزشکاه و تلاش برای تماشای یک دیدار تیم مورد علاقه‌اش، استقلال، و پیامدهای ناشی از این اقدام از دست داد. سحر ابتدا به اتهام تلاش برای ورود غیرقانونی به استادیوم فوتبال در سال گذشته توسط پولیس دستگیر اما مدتی بعد با ضمانت آزاد شد. سپس به او گفته شد که به شش ماه زندان محکوم شده است. سحر خدایاری پس از این خبر خودش را آتش زد که در اثر خودسوزی ۹۰ درصدی روز دوشنبه درگذشت.

پس این خبر اکثر هواداران فوتبال و باشگاه‌های فوتبال به مرگ وی واکنش نشان دادند که در آخرین مورد باشگاه آث روم ایتالیا با تغییر رنگ لوگویش با خانواده و نزدیکان سحر با زبان فارسی غم شریکی کرد.

باشگاه روم در حساب توییترش نوشت:« لقب ما جالوروسی به معنای زرد و قرمز است، اما امروز قلب ما به خاطر سحر آبی خواهد بود. هدف فوتبال نزدیک کردن افراد به یکدیگر است و نه تفرقه انداختن میان آن‌ها. اکنون وقت آن رسیده که زنان و مردان در ایران در کنار هم از تماشای فوتبال در استادیوم لذت ببرند.»

این در حالی‌ست که فیفا بر فدراسیون فوتبال ایران فشار وارد کرد که زنان باید اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را داشته باشند. حق انسانی که از آن‌ها سلب شده است.

View this post on Instagram

#AsRoma #Sahar #blugirl

A post shared by Tiziana Ciavardini (@tizianaciavardini) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала