Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده زيدان به هواداران مادريد؛ احتمال دو خريد بزرگ وجود دارد

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مربی فرانسوی اظهار داشت: "این تیمی است كه من دارم و به بازیکنانی كه دارم افتخار می كنم. اگر از این تیم شکایت كنم، وقت آن است كه به دنبال شغل جدید شوم."

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان پیش از بازی رئال مادرید مقابل ویارئال در استادیو د لا کرمیکا (یکشنبه اول سپتامبر در با رسانه ها صحبت کرد. سرمربی فرانسوی با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فعلی روز دوشنبه، تیم خود را تحلیل کرد.

زیدان قبل از شروع نشست خبری، مشتاق ارسال پیام پشتیبانی به لوئیز انریکه بود: "من دوست دارم قبل از شروع چند کلمه بگویم.. من و تیم از لوئیز انریکه و خانواده اش پس از خبرهای وحشتناک درباره دخترش حمایت میکنم ".

آخرین وضعیت ناواس: "اوضاع این است که او فردا و تا دوشنبه مثل همیشه با ما خواهد بود. هر اتفاقی می تواند در بازار رخ دهد اما او در کنار ما خواهد بود و روی بازی متمرکز شده است، این است".

آیا تیمی را که می خواستید دارید؟ وی گفت: "در پایان روز این تیمی است که من دارم و به بازیکنان در اختیار من افتخار می کنم. مهمترین عامل برای داشتن یک مربی راضی بودن و این جوری است که من هستم. با در حال حاضر بازار باز است، اما هر چیزی می تواند اتفاق بیفتد اما من نمی خواهم از تیمی که دارم شکایت کنم. اگر این طور بود، باید به دنبال شغل جدید باشم. این تیمی است که بسیاری از مربیان دیگر دوست دارند آن را تحت نظارت داشته باشند و من فوق العاده خوشحال هستم وبه این گروه افتخار می کنیم ".

فکر می کنید ناواس مادرید را ترک میکند؟ "این ممکن است رخ دهد فعلا اما، او در اینجا با ما است و فردا خواهد بود".

آیا رابطه شما با فلورنتینو پرز بهبود یافته است؟ آیا هنگام تصمیم گیری اختیار بیشتری دارید؟ "من درباره آنچه اتفاق می افتد در زمین تصمیم می گیرم. رابطه من با فلورنتینو همیشه بسیار خوب بوده است و او روده ای است که من را به اینجا آورده است و این چیزی است که من هرگز فراموش نخواهم کرد. همه می توانند چیزهایی را که می بینند مناسب تفسیر کنند،

آیا نگران آخرین تلفات جراحات هستید؟ "مطمئنا من هستم و متأسفانه این اتفاقات مانند همه تیم ها رخ می دهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که ما تمام توان خود را انجام می دهیم تا این بازیکنان در اسرع وقت مناسب باشند".

آیا پیش از بستن پنجره حرکت بزرگی پیش بینی می کنید؟ "همانطور که قبلاً گفتم ، تا پایان بازی روز دوشنبه، هر چیزی ممکن است و ما می توانیم یک خرید اصلی داشته باشیم ، یا حتی دو ... باید منتظر بمانیم و ببینیم. تمرکز در حال حاضر روی بازی فردا در لیگ است. ".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала