Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله نام بارسلونا را از صفحه انستاگرام خود حذف کرد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عثمان دمبله بعد از مطرح شدن شایعه انتقال به پی‌اس‌جی به عنوان یک بخشی از قرارداد نیمار، عصبانی شد و نام بارسا را از صفحه انستاگرام خود حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله پس از مطرح شدن شایعه انتقالش به پاری‌سن‌جرمن به عنوان بخشی از قرارداد نیمار، این تصمیم باشگاه مخالفت نشان داد و نام بارسلونا را نیز از صفحه انستاگرام خود حذف کرد. قهرمان لالیگا حاضر است تا برای بازگشت نیمار به نیوکمپ، مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری‌سن‌جرمن منتقل کند. گفته می شود پیشنهاد انتقال قرضی ستاره برزیلی نیز از سوی دو طرف مطرح شد اما بند خرید اجباری شرایط کمی سخت خواهد بود.

یکی دیگر از شرایطی که از سوی مدیران بارسلونا برای خرید نیمار مطرح شد معاوضه بازیکن به علاوه پول است و دمبله یکی از بازیکنانی است که در این میان به پی‌اس‌جی پیشنهاد شده است. نیمار 27 ساله می خواهد هرچه زودتر از پی اس جی جدا شود اما قهرمان لیگ فرانسه می خواهد برای این انتقال مبلغ 200 میلیون پوند دریافت کند.

دمبله در سال 2017 و با قراردادی به ارزش 130 میلیون پوند به بارسا پیوست اما در این مدت بارها با مشکلات انضباطی روبرو بوده است. هواداران پیگیر بارسلونا متوج شده اند که این بازیکن نشان بارسلونا را از بخش اطلاعات صفحه اینستاگرام خود حذف کرده و یکی از کاربران ادعا کرده است که او در هنگام جدایی از دورتموند نیز همین کار را انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала